Hemen Oku

İşinizi Büyütmek İçin 9 Yöntem


İş geliştirme, işinizi büyütmenin en hızlı yollarından biri olabilir. Şirketinizi bir sonraki seviyeye taşımanıza yardımcı olacak 9 yol.


İş geliştirme, işi büyütmenin en sağlıklı ve hızlı yollarından biridir. Çünkü iş geliştirme çalışmalarına başladığınız zaman hiç bir şeyi ezbere yapmaz, her şeyi detaylı bir biçimde planlarsınız.Aynı zamanda en yoğun zamanlardan biri de olabilir. Genellikle odaklanma, planlama, dayanıklılık ve azim gerektirir. Doğru işler yapıp, büyüme sağlayabilmek için disiplinli olmanız gerekir.

İşte, etkili bir iş geliştirme için çalışmanıza yardımcı olabilecek birkaç ipucu.

Rakiplerinizi Tanıyın
Rakiplerinizin isimlerini bilmek yeterli olmayabilir. Kendinizi paketten ayırmanıza yardımcı olabilmeleri için sunduklarını değerlendirin. Eski atasözü ilerledikçe kendinizi rekabetinizle tanımlamayın. Sizi bir kalabalığın içinde öne çıkaran şeyleri analiz edin. Bu farklılaşma üzerinde saplantılı bir şekilde çalışmalısınız. Bu, en güçlü iş geliştirme aracınız olabilir.

Değer Katın ve Güven İnşa Edin
İnsanların cüzdanlarının peşinden gitmek yerine, kalplerinin peşinden gitmeyi düşünün. Ticari büyüme, potansiyel müşteriler ve mevcut müşterilerle her ilişkiye değer katmaktan gelebilir. Bilgi ve bilgi sağlayarak, danışman olarak, satıştan önce ve sonra müşterilere doğru davranmayı saplantı haline getirerek ve büyük icra ve beyaz eldiven hizmeti konusunda bir üne sahip olarak değer katabiliriz.

Bu zihniyet ve yaklaşım, iş geliştirme için arama kartınız olan güven ve iyi niyet oluşturur. Ancak güven oluşturmak zaman alır. Seth Godin'in söylediği gibi, "İnsanlar onlara söylediklerine inanmazlar. Onlara gösterdiklerine nadiren inanırlar ... Her zaman kendilerine söylediklerine inanırlar." İnsanların sizin hakkınızda söylediklerini muhtemelen etkileyecek olan, sizin genel kişiliğiniz ve zaman içindeki eylemlerinizdir.

Referansları Akıllıca Kullanın
Görüşler, yeni bir adayı mahkeme ettiğinizde ilk aşamalarda güvenilirlik oluşturmanın önemli bir parçası olabilir. Bu alanda birkaç ipucu bilmek yardımcı olabilir. Örneğin, "herkese uygun tek boyutlu" referansları kullanmak etkili olmayabilir. Bunun yerine, referanslarınızı potansiyel hedefinize göre uyarlamalısınız. Örneğin, orta ölçekli bir şirketle uğraşıyorsanız, en büyük müşteriniz yerine, iş yaptığınız diğer orta ölçekli şirketlerin referanslarını kullanmalısınız. Bu, Konsensus Prensibi veya Sosyal Kanıt olarak adlandırılan temel bir insan davranışı prensibinden yararlanır: Bilginin kaynağı bize benzer insanlardan geldiğinde karar vermede daha rahat hissediyoruz.

Ayrıca, çok sayıda referans ile potansiyel müşterilerinizi su altında bırakmaya dikkat edin. Sanki çok fazla protesto ediyormuşsun gibi görünebilir. Sadece gerçek ve gerçek yüzüğü olan referansları kullanın. Bazen, bir referans isterken, onu yazan kişi sizi memnun etmek için isteksizce yapar, ancak kalpleri içinde değildir. Becerikli müşterilerin hızlı bir şekilde göreceği, fabrika tarzı bir referans ile sonuçlanabilir.

Çevrimiçi İncelemelere Göz Atın
Tüketiciler giderek artan bir şekilde yerel bir şirketle iş yapıp yapmayacağına karar vermek için çevrimiçi incelemelere başvurabilirler. BrightLocal tarafından 2015 yılında yapılan bir anket, tüketicilerin yüzde 92'sinin yerel işletmeler için çevrimiçi değerlendirmeleri okuduğunu gösteriyor (2014'te yüzde 88'den). Tüketicilerin yüzde 80'i kişisel tavsiyelerin yanı sıra çevrimiçi incelemelere de güveniyor. Gerektiğinde bu incelemeleri izleyip yanıtlayabilmeniz için şirketiniz için bir Google Alert oluşturun. İşletmenize ve hizmetlerinizi veya ürünlerinizi kullanan kişilere önem verdiğinizi göstermenize yardımcı olabilir. Özenli bir tutum iyi niyet doğurabilir ve yeni işler çekebilir.

İşletmeyi Sor
Potansiyel müşteri ile görüştükten sonra, teklifi gönderdikten, gerekli özeni gösterdikten ve takip ettikten sonra, bu aşamayı acımasızca işletmeyi sorarak kapatmayı düşünün. Basit bir yöntem deneyin: "Bu hizmeti şirketinize sunmak istiyorum. Başlamak için ne gerekiyor?" Bu "birlikte iş yapalım" yaklaşımı doğrudan ve dürüsttür ve hizmetinizin veya ürününüzün değerine olan güveninizi gösterebilir. Canlandırıcı. Dahası, potansiyel müşterinize reddetme fırsatı verebilir. Bunu bilmek daha iyi olabilir, böylece enerjinizi ve dikkatinizi bir sonraki potansiyel müşteriye yeniden odaklayabilirsiniz.

Web Sitenize Dikkat Edin
Web sitenizin kaymasına izin verdiniz mi? On yıl önce tasarlanmış gibi görünüyor mu? Bu görsel dünyada tasarım önemlidir. Müşterilerinizin çoğunun web sitenizle başlayabileceğini söylemek adil olur. Son araştırmalar, ticari müşterilerin yüzde 84'ünün işletme web sitelerini kontrol ettiğini gösteriyor. Yorgun görünümlü bir web sitesi kesinlikle kaçırılan fırsatlara yol açacaktır. En azından ne yaptığınızı sergilemek için bir video ekleyebilirsiniz.

İçeriğinize gelince, web siteniz yalnızca kim olduğunuz hakkında bilgi sağlıyorsa ve ürünlerinizi ve hizmetlerinizi listeliyorsa gelişmeyebilir. Sitenize gelen ziyaretçileri, başarılı olmalarına yardımcı olacak bol miktarda ücretsiz kaynak, bilgi, bilgi ve araçlarla ödüllendirmeyi düşünün. Formları doldurmak, sürekli açılır pencereler ve diğer can sıkıcı kesintilerle uğraşmak zorunda kalmadan kaynakları başkalarıyla paylaşmalarını kolaylaştırın. Bu, muhtemelen temettü ödeyecek ve size hiçbir maliyeti olmayacak pasif iş geliştirme.


İlişkilerin Soğumasına İzin Vermeyin
Manta ve BIA / Kelsey tarafından yapılan bir araştırma, tekrar eden bir müşterinin yeni bir müşteriden yüzde 67 daha fazla harcama yaptığını ortaya koyuyor. Küçük işletme sahiplerinin yüzde 60'ından fazlası yıllık gelirlerinin çoğunluğunu (yüzde 51 artı) yeni müşterilerden ziyade tekrar müşterilerden üretmektedir. İş geliştirme çabalarınızın çoğunu mevcut müşterilerle olan ilişkileri güçlendirmeye odaklamak faydalı olabilir. İlişkilere değer verin ve sadık müşterilerinizi meşgul edin.

Müşterilerle periyodik olarak etkileşim kurmanın birçok yolu vardır. Müşterileriniz için bir Google Alert oluşturun, böylece onların dünyasında neler olduğunu öğrenebilir ve uygun gördüğünüz şekilde tepki verebilirsiniz. Yararlı içeriği düzenli olarak paylaşın. Doğum günleri veya yıldönümleri gibi özel günlerde not alın. LinkedIn'deki müşterilerinizle bağlantı kurun ve iş yıldönümleri veya profillerinde başka bir değişiklik olduğunda "yorum yapmanıza" veya "beğen" i tıklamanıza olanak sağlayan LinkedIn özelliği aracılığıyla onlarla iletişimde kalın. Bir müşteriyle ne sıklıkta bağlantı kurmanız gerektiği konusunda kesin bir bilim yoktur, ancak müşterilerinizle akılda kalan farkındalığınızı korumak için tek bir kural, radarlarında çeyrek kez görünmektir. İlgi çekici bir sosyal medya varlığı oluşturarak, müşterileriyle çevresel olarak da etkileşim kurabilirsiniz.

Rakiplerinizi Delin
Insidesales.com tarafından yapılan araştırma, alıcıların yüzde 50'sinin kendilerine ilk yanıt veren satıcıyı seçtiğini ortaya koyuyor. Atalet müttefikiniz değil. Bu bilgileri şirketinizdeki herkesle paylaşın. Potansiyel bir müşterinin şirketteki doğru kişiye hızlı bir şekilde aktarılması için iş geliştirmenin herkesin işi olduğunu onlara bildirin. Hızlı ve etkin müşteri yönetimi için önlemler uygulamış olmalısınız. Hız kazanmak ve kaybetmek arasında fark yaratabilir.

İş Geliştirme Becerilerinizi Geliştirin
İş geliştirme becerilerinizi geliştirin. Günümüzde, meşgul liderlerin veya işletme sahiplerinin, bu önemli iş başarısı alanındaki becerilerini geliştirmeleri için birçok uygun seçenek vardır. Örneğin, Udemy tarafından sunulan çevrimiçi bir sınıfa katılabilir, bazı iş geliştirme uygulamaları indirebilir veya bölgenizdeki bir iş geliştirme derneğine kaydolabilirsiniz.

Hiç yorum yok