Çalışan Performans Değerlendirme Formu
Şirket Logosu |
PERSONEL PERFORMANS DEĞERLENDİRME FORMU |
TARİH
: … / … / 20… |
|||
NASIL BİR SİSTEM UYGULANACAK? · Performans
değerlendirmesinde açık değerlendirme sistemi uygulanacaktır. · Bu nedenle önce personel
kendisini değerlendirecek, sonrada aşağıda belirtilen şekliyle yöneticileri
tarafından yüz yüze görüşülerek değerlendirilecektir. · Form-1 mavi yakalı
personel, Form-2 yönetici veya sorumlu konumundaki tüm personelimiz
tarafından doldurulacaktır. · Değerlendirme 1-5
arasında puanlama ile yapılacaktır 1=Kabul
edilemez 2=Kendini Geliştirmeli 3=Beklentileri karşılıyor 4=Beklenenin üzerinde 5=Çok iyi PERFORMANS DEĞERLENDİRMESİNİ
KİMLER YAPACAK? MAVİ YAKALI PERSONEL İÇİN · A sütununda ilgili
personel kendisini değerlendirecektir. · B sütununda Birim Amiri
personeli değerlendirecektir. · C sütununda ise Genel
Koordinatör, personeli değerlendirecektir. Merkez ofiste yapılacak
değerlendirmede Yönetim Kurulu üyelerinden biri tarafından yapılacaktır. BEYAZ YAKALI PERSONEL İÇİN · A sütununda ilgili
personel kendisini değerlendirecektir. · B sütununda Birim Amiri,
personeli değerlendirecektir. · C sütununda ise Yönetim
Kurulu, personeli değerlendirecektir. |
|||||
|
PERSONEL PERFORMANS DEĞERLENDİRME FORMU |
TARİH
: … / … / 20… |
|||
( FORM I )
(mavi yakalı
personel tarafından doldurulacaktır.)
|
|||||
|
ADI SOYADI
|
:
|
|
||
|
BÖLÜM
|
:
|
|
||
|
GÖREVİ / ÜNVANI
|
:
|
|
||
BECERİ PROBLEM
ÇÖZME BECERİLERİ A B C
ü
Karşılaştığı sorunları
kavrama, sorunu oluşturan sebepleri teşhis etme [ ] [
] [ ] ü
Eldeki çözüm
seçeneklerini değerlendirerek uygun çözüm seçeneğini belirleme [ ] [ ] [
] ü
Problemleri ayrıntılarına
dikkat ederek zamanında çözüme kavuşturma [ ] [ ] [
] İLETİŞİM
BECERİLERİ
ü
Olayları ve düşünceleri
doğru kelimelerle, yazılı ve sözlü olarak, anlaşılır bir şekilde aktarma ve ikna etme [ ]
[ ] [
] ü
Diğer kişilerin duygu,
düşünce ve ihtiyaçlarını anlamaya çalışma, kendini onların yerine koyarak yaklaşma [ ]
[ ] [
] ü
Kurumsal yazılı ve sözlü
iletişim kurallarına uyma [ ]
[ ]
[ ] PLANLAMA
VE ORGANİZE ETME BECERİLERİ
ü
İş ile ilgili öncelikleri
belirleme, zamanı ve kaynakları etkin olarak kullanma [ ]
[ ]
[ ] ü
Karşılaşılabilecek
problemleri önceden görerek gerekli önlemleri alma [ ]
[ ]
[ ] ü
Takım çalışması
gerektiren işlerde koordinasyon sağlama, kendine düşen işleri zamanında tamamlama
ve arkadaşlarına yardımcı olma [ ]
[ ]
[ ]
TOPLAM PUAN [____] [____] [____] BİLGİ İŞ
BİLGİSİ A B
C
ü
Yaptığı işle ilgili
tekniği, mevzuatı ve yönetmeliği başkalarına sorma ihtiyacı duymaksızın bilme [ ]
[ ]
[ ] ü
Sektöründe yeni
teknoloji, bilgi ve ürünleri takip etme, kendi teknoloji ve ürünlerimizle mukayese etme [ ]
[ ]
[ ] ü
İşin gerektirdiği teknik
alt yapıya sahip olma [ ]
[ ]
[ ] KURUMSAL
BİLGİ
ü
Şirketimizin kalite
politikası ve hedeflerini anlama [ ]
[ ]
[ ] ü
Yeni işlerle ile ilgili
hazırlanan rapor ve dokümanları takip etme [ ] [ ]
[ ] ü
Müşterilerimize ve şirket
içi üst ve alt birimlere veya direkt personele işlerimiz [ ]
[ ]
[ ] hakkında güncel ve
sağlıklı bilgi verme |
|||||
|
PERSONEL PERFORMANS DEĞERLENDİRME FORMU |
TARİH
: … / … / 20… |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
GENEL
KÜLTÜR A B C
ü
Çok çeşitli konularda
bilgi ve görgüsünü artırmaya çalışma [ ]
[ ]
[ ] ü
Davranış, tutum ve
ilişkilerde gösterdiği kalite ile Demircan AŞ yi temsil etme
[ ]
[ ]
[ ] ü
Gelişmeye açık olma,
kendisini ve işini geliştirmeye yönelik araştırma ve [ ]
[ ]
[ ] geliştirme faaliyetlerinde
bulunma
TOPLAM
PUAN [____] [____] [____] DAVRANIŞ
MOTİVASYON A B
C
ü
İş ile kişinin
amaçlarının örtüşmesi, işiyle ilgili sorumluluk alma
[ ] [ ]
[ ] ü
Stres faktörlerini
ortadan kaldırma, iş yoğunluğunda dahi verimli çalışma [ ]
[ ]
[ ] ü
Çalıştığı işe dikkatini
verme, uzun süre konsantrasyonunu bozmadan kalabilme [ ]
[ ]
[ ] İŞ
DİSİPLİNİ
ü
Çalışma saatlerine uyma [ ]
[ ]
[ ] ü
İş ortamı içinde
çalışanların motivasyonunu bozacak davranışlarda bulunmama [ ]
[ ]
[ ] ü
Kılık - kıyafetiyle ve
davranışlarıyla Demircan AŞ’yi temsil edecek düzeyde olma [
] [ ] [
] ü
Görev gerektirdiği takdirde
iş saatlerinin dışında da çalışma bilincine sahip olma [ ] [ ]
[ ] DIŞ
İLİŞKİLER VE MÜŞTERİ ODAKLILIK
ü
Tedarikçi ve müşterilerle
iş çevresinde saygılı ilişkiler kurma ve üst yöneticiyi (yetkili birim
yöneticisini ve şirket sahibini) temsil etme [ ]
[ ]
[ ] ü
Tedarikçi ve müşterilere
iş ciddiyeti ile yaklaşma [ ]
[ ]
[ ] ü
Mevcut ve potansiyel tedarikçi
ve müşterilere itimat telkin etme, güler yüzlü ve iş ciddiyeti ile
yaklaşma [ ]
[ ]
[ ] ü
Tedarikçi ve müşterilerin
problemleri konusunda acil çözümler üretebilme veya çözebilecek birimlere
aktararak takipçi olma [ ]
[ ]
[ ] İŞ
KALİTESİ VE HEDEFLERE ULAŞMA
ü
Ayrıntılarda boğulmadan
ve ayrıntıları atlamadan işi gerektirdiği şekilde sonuçlandırma (sonuç odaklı
çalışma) [ ]
[ ]
[ ] ü
İşle ilgili gerekli
raporlamaları ve kayıtları muntazaman tutarak, gerekli şekilde üstlerini ve astlarını
bilgilendirme [ ]
[ ]
[ ] ü
Kısa ve uzun vadeli hedef
koyabilme ve hedefleri yakalaya bilme [ ]
[ ]
[ ] ü
İşin sonuçlandırılması için
yetkisi dahilinde inisiyatif kullanabilme [ ]
[ ]
[ ]
TOPLAM PUAN [____] [____] [____] GENEL TOPLAM [____] [____] [____] |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
PERSONEL PERFORMANS DEĞERLENDİRME FORMU |
TARİH
: … / … / 20… |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Şu anda işinizden sağladığınız iş tatmini |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Kendinize uygun işte mi çalışıyorsunuz? |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Nedeni
: |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
İşinizi yaparken zorluklarla
karşılaşıyor musunuz? |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
EVET |
HAYIR |
Nedeni
: |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Değerlendirme sonucuna katılıyor musunuz? |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
EVET |
HAYIR |
Nedeni
: |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Şirketimize güveniyor, hedef ve
politikalarına inanıyor musunuz? |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
EVET |
HAYIR |
Nedeni
: |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Personel İmzası / Tarih : |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
*
Bölüm Sorumlusu tarafından doldurulacaktır. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Daha üst bir görev için aday olabilir mi, ne
zaman? |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
EVET 1
yıl içinde 1-2
yıl içinde Daha
sonra |
HAYIR |
Nedeni
: |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Halen yürüttüğü görev ile eş düzeyde, başka bir görevde çalışması
önerilebilir mi? |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
EVET Hangi
görev : |
HAYIR |
Nedeni
: |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Önerilen
Eğitimler 1- 2- 3- 4- 5- |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
BÖLÜM SORUMLUSU : |
GENEL MÜDÜR : |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
PERSONEL PERFORMANS DEĞERLENDİRME FORMU |
TARİH
: … / … / 20… |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
( FORM II ) (Bu bölüm sadece
sorumlu ve birim yöneticileri içindir.) |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
ADI SOYADI
|
:
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
BÖLÜM
|
:
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
GÖREVİ / ÜNVANI
|
:
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
YÖNETİCİLİK
BECERİLERİ PROBLEM
ÇÖZME BECERİLERİ A B C
ü
Karşılaştığı sorunları
kavrama, sorunu oluşturan sebepleri teşhis etme [ ]
[ ]
[ ] ü
Eldeki çözüm seçeneklerini
değerlendirerek uygun çözüm seçeneğini belirleme [ ] [ ] [
] ü
Problemleri ayrıntılarına
dikkat ederek zamanında çözüme kavuşturma [ ] [ ] [
] İLETİŞİM
BECERİLERİ
ü
Olayları ve düşünceleri
doğru kelimelerle, yazılı ve sözlü olarak, anlaşılır bir şekilde aktarma ve ikna etme [ ]
[ ] [
] ü
Diğer kişilerin duygu,
düşünce ve ihtiyaçlarını anlamaya çalışma, kendini onların yerine koyarak yaklaşma [ ]
[ ] [
] ü
Kurumsal yazılı ve sözlü
iletişim kurallarına uyma [ ]
[ ]
[ ] PLANLAMA
VE ORGANİZE ETME BECERİLERİ
ü
İş ile ilgili öncelikleri
belirleme, zamanı ve kaynakları etkin olarak kullanma [ ]
[ ]
[ ] ü
Karşılaşılabilecek
problemleri önceden görerek gerekli önlemleri alma [ ]
[ ]
[ ] ü
Takım çalışması gerektiren
işlerde koordinasyon sağlama, kendine düşen işleri zamanında tamamlama
ve arkadaşlarına yardımcı olma [ ]
[ ]
[ ] İŞGÜCÜ
ORGANİZASYONU A B C ü
Yöneticilik
faaliyetlerine daha çok zaman ayırmak ve astlarını geliştirmek için
yetkilerinin bir kısmını astlarına devretmek [ ]
[ ]
[ ] ü
Çalışanların
yeteneklerini şirket hedefleri konusunda değerlendirme, doğru
elemana doğru zamanda doğru iş verme [ ]
[ ]
[ ] ü
İş dağılımında adaletli
davranma [ ]
[ ]
[ ] BİLGİ
AKTARMA ü
İş ile ilgili bilgileri
çalışanların anlayabileceği şekilde anlatma, bilgiye işlerlik
kazandırma [ ]
[ ] [
] ü
Konusuyla ilgili her
türlü problemlerde başvurulacak kişi olma [ ]
[ ]
[ ] ü
Farklı verileri
toparlayarak analiz etme, karmaşık konuları çözüme kavuşturma
[ ] [ ]
[ ] YOL
GÖSTERME ü
Çalışanların orta ve uzun
dönemli kariyer beklentileri ve gelişme fırsatları konusunda
yol gösterici olma [ ]
[ ]
[ ] ü
Çalışanlara güvenini ve
onların becerilerine olan inancını gösterme,
[ ]
[ ]
[ ]
fırsatlar yaratma ü
Müşteriler ve/veya
çalışanlar arasında problem çıktığında, profesyonelce problemi
çözümleme [ ]
[ ]
[ ] LİDERLİK
VE YÖNETME ü
Çalışanlar arası sağlıklı
ilişkilerin ve iletişimin gelişmesi için gerekli [ ]
[ ] [
]
çabayı gösterme ü
Şirket hedef ve
politikalarının gerçekleşebilmesi için kaynakları ve hedefleri
göz önünde tutarak yaratıcı öneriler ve yenilikler getirme [ ]
[ ]
[ ] ü
Yapılan işlerin hedeflere
ve mevzuata uygunluğunu denetleme, kontrol etme [ ] [ ]
[ ] TEKNİK
BECERİ ü
İş Bilgisi
[ ]
[ ] [
] ü
Problem Analizi ve İş
Geliştirme Önerileri
[ ] [
] [ ] ü
İş Alet ve Gereçlerini
Kullanma
[ ] [
] [ ] ü
Uygun güvenlik
prosedürünün takibi [ ]
[ ] [
] İŞ
BECERİSİ ü
Titizlik [ ]
[ ] [
] ü
Dikkatli ve düzgün
çalışma
[ ] [
] [ ] ü
Güvenilirlik ve işe
heveslilik
[ ]
[ ] [
] ü
Karar verme
[ ] [
] [ ] İNSAN
İLİŞKİLERİ ü
Astlarıyla [ ]
[ ] [
] ü
Üstleriyle
[ ]
[ ] [
] ü
Eş değerleriyle [ ]
[ ] [
] ü
Takıma Katılım [
] [ ]
[ ] ü
Takım Yardımlaşması
[ ]
[ ] [
] ü
Bilgi paylaşımı
[ ] [
] [ ] ü
İnsan ilişkilerinde
ustalık ya da hassasiyet gösterme
[ ] [
] [ ] İŞE
YAKINLIK ü
Yeni fikirlere
açıklık
[ ]
[ ] [
] ü
Girişimcilik
[ ] [
] [ ] ü
Planlama ve organize
etme [ ]
[ ] [
] ü
Esneklik ve
adaptasyon
[ ] [ ]
[ ] ü
Talimatlara Uyum [ ]
[ ] [
] ü
Yeni gelişmeleri
araştırma
[ ]
[ ] [
] ü
İşe devamlılık
[ ] [ ]
[ ] İŞİN
NİCELİĞİ ü
Zamanlama [ ]
[ ] [
] ü
İşi tamamlama
miktarı [ ]
[ ] [
] ü
Verilen işi zamanında
bitirme [ ]
[ ] [
] LİDERLİK
BECERİLERİ ü
Araştırma ve
geliştirme
[ ] [
] [ ] ü
Yetki ve sorumluluk
belirleme [ ]
[ ] [
] ü
Personeli değerlendirme
[ ] [ ]
[ ] ü
Performans problemleriyle
yüzleşme ve çözme
[ ] [
] [ ] ü
Sorumluluk alabilme [ ]
[ ] [
] ü
Gider kontrolü ve
kaynakları etkin kullanabilme [ ]
[ ] [
] ü
Çalışanların performans
artırmada öncülük etme
[ ]
[ ] [
] ü
Yararlı tartışmalar
yapma
[ ]
[ ] [
] ü
Eleştirileri
karşılayabilme
[ ] [
] [ ]
TOPLAM
PUAN
[____] [____] [____]
Formu müdürümle/ilk
amirimle inceledim. Yukarıdaki her şeye katılıyorum.
PERSONEL İMZASI BİRİM AMİRİ ÜST
AMİR |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Hiç yorum yok