Hemen Oku

En Etkili Pazarlama Stratejileri

Bu yazımda, 2018'e yönelik favori ürün pazarlama stratejilerinden bazılarını size sunmak için 51 uzmanla işbirliği yapan Shane Barker'in öncelikli, favorilerini sizlerle paylaşmak istiyorum.Yazının orijinali ingilizce olduğu için google translate'den yardım aldım. Bazı cümleler devrik olsa da vermek istediği mesajı doğru bir şekilde veriyor. Küçük işletmelerin yürüttüğü pazarlama faaliyetleri ve gelecekte oluştıracakları pazarlama stratejileri açısından bence önemli bir kaynak. Şirketinizin pazarlamasını daha iyi bir hale getirmek istiyorsanız uzmanların tavsiyelerini dikkatle okuyun. 

Ürünler ya da hizmetler değişebilir, ancak pazarlamaya duyulan ihtiyaç sonsuzdur. En yeni teknolojileri kullanıyor olabilirsiniz veya yeni ürünler oluşturmak için en iyi araştırmayı kullanıyor olabilirsiniz. Ancak gerçek şu ki, güçlü bir ürün pazarlama stratejiniz olduğunda sadece olumlu dönüşler alırsınız.

Ancak, pazarlama kavramı ölümsüz olsa da, pazarlama eğilimleri sürekli gelişmektedir. Ürün pazarlamasının faydalarını başarılı bir şekilde almak için oyununuzun üstünde olmanız gerekir. Bunu yapmak için, pazarlamanın en son trendlerinden ve insanların neler istediğinden haberdar olmalısınız.Yani tabiri caizse pazarı sürekli koklamalısınız. 


1. Müşteri Deneyimini Kişiselleştirmek
Hangi sektörde veya işinizde olursanız olun kişiselleştirme, müşteri deneyimini iyileştirmek için uzun bir yol kat eder. Bu şüphesiz, 2018 için en sevdiğim ürün pazarlama stratejim.

Yapabileceğiniz en basit şey, müşterilerin ilgisini çeken ürünlere benzer ürün önerileri sunmaktır. İster Netflix'te isterse Amazon'daki ürünlerle ilgilenmeye çalışın, bu tür önerilere rastlamanız gerekir.

Netflix ile görüntü

Bunlar üç önemli hedefi başarmaya hizmet eder. Müşterilerinizi ve tercihlerini önemsediğinizi gösterir. Ayrıca, onlara mümkün olan en iyi şekilde yardımcı olmaya çalıştığınızı gösterir. Ayrıca, ürünlerinizin alakalı kitlelere gösterildiğinden emin olursunuz.

Temel olarak, ürünlerinizi itici, spam içerikli ya da ihtiyaç duymadan haber vermeden pazarlıyorsunuz.


2. Instagram ve Hikayeleri Kaldırma
Instagram platformu ve Insta Hikayeleri özelliği, markaların pazarlama bakışının yeniden tanımlanmasıdır. Henüz bunları kullanmıyorsanız bazı önemli fırsatları kaçırıyorsunuz. Pazarlama hakkında gerçekten ciddiyseniz, Instagram'in ürün pazarlama stratejinizin ayrılmaz bir parçası olması gerekir.

Platform inanılmaz bir hızla büyüyor ve zaten 800 milyondan fazla aktif aktif kullanıcısı var. Ancak, Instagram Hikayeler daha da büyük bir sürpriz oldu. Sadece önceki Snapchat'ını değil, aynı zamanda şu anda günlük 300 milyondan fazla kullanıcısı var.

Hikayeler, kitlelerinize katılmanın harika bir yoludur. Hashtag, konum, anketler ve çıkartma gibi özelliklerle ürünlerinizi öne çıkarabilirsiniz. Ayrıca Instagram'da 10.000'den fazla takipçiniz varsa, Hikayelerinizi ürün sayfalarınıza bile bağlayabilirsiniz. Ve şimdi Instagram Hikayeleri'nde bile atlı karınca reklamları yayınlayabilirsiniz.

3. Etkileyenlerle İşbirliği
Etkileyici pazarlama hakkında yeterince konuştuğumda, daha fazla şey olduğunu görmek beni çok şaşırttı. Etkileyici, şu anda ürün pazarlamasında bir sonraki büyük şeyi pazarlıyor mu? Eh, şu anki en iyi şey gibi, ve burada kalmak için var.

Araştırmaya katılan kadınların% 54'ü, etkileyicilerin onayladığı bir ürünü gördükten sonra alışveriş yaptığını belirtti. Daha da ilginç olan şey, bunların% 63'ünün etkileyicinin önerilerine dayanarak yeni bir ürün veya marka kullandığını gösteriyor. Aksi halde düşünmemiş olabilecekleri bir şey. Müşterileri elde etmenin en hızlı yöntemlerinden biri olmasına neden şaşmamak gerek.

Bu nedenle, başarılı olmak için bir ürün pazarlama stratejisi uygulamaya çalışıyorsanız, şu anda influencer pazarlamasından yararlanmaya başlayın.

Uzmanlar Tarafından Paylaşılan 51 Ürün Pazarlama Stratejisi
Ürün pazarlamanızı artırmanıza yardımcı olabilecek uzmanlarca paylaşılan 51 ürün pazarlama stratejisine göz atın.

# 1. Syed Balkhi - OptinMonster
Müşteri kitlenizi / müşterilerinizi bilmek, ürün pazarlaması için hedef kitlenizle daha iyi iletişim kurmak için genellikle gözden kaçan ancak önemli bir bileşendir. Kiminle konuştuğunu öğrendikten sonra, her şey bir araya geliyor. Daha iyi blog yayınları yazabilir ve hedef pazarınızı tekrar tekrar sitenize getiren doğru anahtar kelimeleri ekleyebilirsiniz.

# 2. Brian Massey - Dönüşüm Optimizasyonu Hizmetleri
Ürün pazarlaması, ekibin, insanları daha fazla bilgi edinmek isteyenleri anlamasını ve ürünü satın almaya veya ürünü denemeye ikna etmek için gerekli kelimeleri anlamalarını gerektirir.

Ürününüzün tüm özellikleri hakkında konuşmak isteseniz bile, önce bir şey listelemeniz gerekir. Ve son bir şey mi? Hangisi olacak?

En iyi ürün pazarlamacıları veri toplayıcılarıdır. Dijital dünyada, verilerin ucuz, toplanması kolay ve masasından ayrılmalarını gerektirmediğini biliyorlar.

Fikirleri ve çevrimiçi olarak ikna etme yeteneklerini test etmek için bir MVNP (Maximuim Viable Non-Product) oluşturmayı biliyorlar.

Kullanıcı testleri, göz izleme ve anketler sunan çevrimiçi hizmetlerin kampanya tasarımlarına nasıl entegre edileceğini biliyorlar.

Verilerini kararlarını güçlendirmek için organizasyonlarına nasıl sunacaklarını biliyorlar.

Ve yaratıcılıklarını ve risk almalarını artırmak için verileri kullanırlar. Çünkü bu yaratıcı bir iş.

3. Dani Hart - GrowthHackers
Zihnimde başarılı bir ürün pazarlama stratejisinin temel bileşenleri, bir denklemin yaşadığı takıma kayıyor… Büyüme zihniyeti + Empati - Ego.

Büyüme zihniyeti, bir ürün pazarlama rolündeki herkesin, her zaman müşterilere değer vermenin daha iyi bir yolu olacağını anlar ve bu, şirketin genelinde bunu savunmaktır.

Bu durumda empati, ürün pazarlamasının ve üründeki diğer kilit paydaşların, müşteriyi ve ihtiyaçlarını her şeyden önce anladığı anlamına gelir. Bu anlayışı ürün kararları almak, zor kararlar vermek ve başarıyı ölçmek için kullanıyorlar.

Ekibin müşteriyle empati kurma yeteneğini geliştirmek, daha sonra takımda başkalarının motivasyonlarını anlamak ve dahili olarak birlikte çalışmanın daha iyi yollarını anlamak gibi başka yollarla da takımın yararına olacaktır.

İşte ben bir müşteri empati çerçeve inşa etmek için Thibault Imbert (Büyüme Müdürü, Adobe) ile birlikte çalıştığım 3 bölümlük bir dizi.

Ego düşürmek, ürün pazarlamasının önemli ve genellikle gözden kaçan bir yönüdür. Müşteri başarısında ben yok. Ürün pazarlamasındaki kararlar, bir kişinin fikirlerinin diğerinden daha iyi olduğunu kanıtlamak yerine, verilerdeki açık kalıplara dayanarak müşteri değerini artırma fırsatından en büyük fırsatla sağlanmalıdır.

4.. Brian Fanzo @iSocialFanz - iSocialFanz
Ürün pazarlaması, sohbeti, ürünün NEDEN OLDUĞUNDAN veya ne yaptığından ve ürünün tüketicinin hayatını nasıl etkileyeceğinden dolayı taşımalıdır. Binyılların 3 / 4'ü, paralarını, istedikleri ürüne göre bir deneyime harcamayı tercih ederler.

Bu, ürün özellikleri hakkında hâlâ yayın yapan ürün pazarlamasından korkan veya yalnızca ürünün ne hakkında konuştuğunu gösteren reklamlar oluşturması gereken bir durumdur.

Ürün pazarlaması, ürünün yaratılmasıyla ilgili deneyime ve ürünün tüketiciye yönelik yarattığı deneyime odaklanmalıdır, çünkü bugünün dijital yerli tüketicisinin umurunda olduğu şeydir.

5.. Barry Feldman - Feldman Yaratıcı
Ürününüzün kim olduğunu anlamak ve bir ağrı noktasına nasıl hitap ettiğini açıklamak zorundasınız. Çoğu zaman, ürün pazarlamacıları, duygusal bir olasılıkla iletişime geçip geçmeyeceklerini anlamak zorunda kaldıklarında, özellik tuzağına düşerler. Müşterilere her zaman ürün pazarlaması için bir boş teklif sunarak satış önerisi geliştirmelerini öneririm:

"Nasıl _______________."

Boşluğa para yatırmak zorunda kalıyorsun. Bir özellik mantıklı değil.

6.. Yoav Vilner - Ranky
Ürün pazarlamanız için rakip araştırmaya büyük miktarda zaman ayırın. Bir zamanlar benzer bir ürün lansmanı olmalıydı, ya başarılı oldular ya da başarısız oldular. Doğru yaptıklarını ve işlerin yanlış gittiğini öğrenin, böylece başarı şansınızı artırabilirsiniz. Bunun ötesinde, kesin alıcı kişiyi hedeflemek zorunludur ve onlara ulaşabilmek doğru pazarlama ekibini gerektirir.

7.. Dan Murphy - Drift
En önemli bileşen, piyasanın ihtiyacının ürünün gücünü karşıladığı yeri bulmaktır. Bu, ürün pazarlamanız için odaklanmak istediğiniz kesişim noktasıdır.

Örneğin, Drift'te satış ve pazarlama ekiplerine konuşarak yardım etmeye odaklandık. Ürün pazarlaması, çılgın bir veriye dayalı, lider skorlama, dönüşüm oranı dağınıklığı ve temel misyonunu gözden kaçırdı: satış konuşmaları.

Giderek daha fazla pazarlama ekibi, daha fazla spam e-postası göndermek için başka bir pazarlama otomasyon sistemine ihtiyaç duymadıklarını fark etmekte, satış ekiplerine potansiyel müşterilerle daha fazla görüşme yapma yollarına ihtiyaç duymaktadır. Ve konuşma platformumuz sadece bunu yapar - işletmelerin daha fazla konuşmasına yardımcı olur. Pazarın ihtiyacı olan şey budur ve ürünümüzün gücüdür.

En önemli ikinci bileşen bu gücü iletmektir. Sadece mesaj değil, her müşteriye iletişim kurmak için kullandığınız kanal. Ve ayrıca, iletişim kurduğunuzda.

Neyse ki bu ürüne yardım etmek için kendi ürünümüzü kullanıyoruz. Ancak video gibi kanalları da kullanıyoruz. Ürün pazarlamacılarının kitlenin içerik aldıkları kanalı bulması çok önemlidir: video, web seminerleri, blog yayınları, grafikler vb. Bizim için video çok büyük.

8.. David Brier - DBD Uluslararası
Markalaşma, farklılaşma sanatıdır. Bu nedenle, öncelikle ve en önemlisi, ürün kategorisi boşluğunun Gürültü Seviyesini değerlendirmelisiniz.

Oradan 2 şey öğreniyorsunuz: 1) Uzay ne kadar gürültülü? (böylece, duymak için ne alacağının doğru tahminini belirleyebilirsiniz), ve 2) Herkesin yaptığı şey, gerçek farklılaşma noktasını bulabilir miyiz?

Bu keşifler daha sonra, Marka Hikayesinden Marka Sesi ve Tasarımına kadar her şeye uygulanır. Ve buna odaklanın, doğru bir şekilde analiz edildiğinde, herkese her şey olmaya çalışmaktan ziyade (kimseye hiçbir şey ifade etmeyen seyreltilmiş bir karışıklığa neden olmaktan ziyade) kendinize ait bir sesle sonuçlanacaksınız.

Ardından, o mesajı rafine edin, tasarıyı, mesajı, görünümü ve hissi kristalleştirin ve tüm yağ ve yabancı tidbitleri kırpın. Bu netlik ve birleşik bir mesaj ile sonuçlanır. Dijital selülitin her bir parçasını denklemden silmek istersiniz, böylece markanız yalın, ortalama markalama makinesi olur.

9.. Tamir Jerby - Limonata
Ürün pazarlama stratejinizdeki en önemli şey, her şeyden önce, iyi bir büyüme stratejisinin, içerik ve tasarımdan ürüne, müşteri desteğine, satışa ve mühendislik ekiplerine kadar şirketin her bir parçasını kullandığını anlamak olduğunu düşünüyorum. Bu takımlardan tam bir işbirliği olmadan bir büyüme stratejisi yürütmek başarısızlığa mahkumdur. Büyüme bir şirketin misyonu; tüm ekiplerin odak noktası, sadece büyüme ekibinin değil.

Bir strateji üzerinde çalışmaya başladığınızda, ürünün hazır olduğundan emin olun. Bir MVP'ye (minimum canlı ürün) sahip olmak yeterli değildir; Günümüzde kullanıcılar rahatsız edici UX ve hataları affetmezler, onları heyecanlandıracak bir şey isterler.

Limonata'da buna MWP (minimum Wowable ürün) diyoruz. Ürününüzü ilk kez kullandıklarında WOW efektini elde etmek istersiniz. Arkadaşlarınızla ve ailenizle paylaşmalarını, tweet atmalarını ve marka elçileri olmalarını istersiniz. Bu yüzden kesinlikle bir şey inşa etme zamanına yatırım yapın.

Güçlü bir ürün pazarlama stratejisinin temel bileşenleri, kullanıcılarınızı tanımak olacaktır. Onlar hakkında her şeyi öğrenebilirsin, sonuçta, gözü kapalıyken ürününü pazarlamak zor. İçinde bulunduğunuz pazarı tanımanız, rakiplerin ve sektörün, fırsatların nerede yattığını ve tehditlerin gizlendiğini anlamak zorundasınız.

Hikayenizi oluşturun ve nasıl söyleyeceğinizi, çapraz kanal ve cihazlar arası mesajlaşmaya sahip olun ve tutarlı olun. Her zaman test yapmaya devam edin, en güçlü değer teklifinizin X olduğunu düşünebilirsiniz, ancak kullanıcılarınız Y'yi daha çekici bulabilir.

# 10 Aaron Agius - Louder Çevrimiçi
Biraz açık gibi görünüyor, ama benim için büyük olanı: müşterinizi ve ürününüzü nasıl yerine getirdiğini öğrenin. Sadece tahmin etme. Varsayımlarınızı doğrulayın.

Pek çok kişi, müşterilerinin ne istediğini bildiğini düşünüyor, ancak gerçek veriler, sayılar veya içgörü ile kanıtlamadılar. Bu, boşa harcanan geliştirme çabası ve reklam harcaması için bir reçete.

Ürününüzün uygun olduğundan emin olduktan sonra, her şey yerine oturur. Uygun ürün pazarlama stratejileri belirginleşir (ipucu: satış yerine eğitime odaklanın). Desteklemeniz gereken huni aşamaları netleşir. Üstesinden gelmeniz gereken itirazlar bile kendini gösterir.

Doğru test yapmadan oraya ulaşamayacaksınız, yine de çok fazla insanın ürün geliştirmeye daldıklarını görüyorum çünkü onlar adında bir ürüne sahip olmak istiyorlar - tanımladıkları ve destekledikleri bir ihtiyacı karşıladıkları için değil.

# 11. Leeyen Rogers - JotForm
Başarılı bir ürün pazarlama stratejisinin birkaç bileşeni vardır. İlk önce müşterinizi tanıyın. Bu, kitlenizin endüstri, rol, kullanım seviyesi ve işletmenizle alakalı metrikleri ne olursa olsun rutin olarak bölümlere ayırmanız anlamına gelir.

İhtiyaçları, ağrı noktaları ve ürününüzü nasıl kullandıklarını öğrenmek için pazar araştırması yapın. Daha sonra bu bilgileri yeni kullanıcıları çekmek ve ürünü müşterilerinizin ihtiyaçlarına göre şekillendirmek için hedef kitlenize uygulayabilirsiniz.

İkincisi, ürününüzün hangi sorunları çözebileceğini yansıtacak şekilde şirketinizin mesajlaşma ve konumlandırmasını hassas bir şekilde ayarlayın ve hedef pazarınızla rezonansa girdiğinizden emin olun. Müşteriler, ürünleri ve şirketleri akılda tutulan kelimelerle değil, ne iş yapabildiklerini görebilir.

Örneğin, bir çevrimiçi form oluşturma platformu olan JotForm'da çalışıyorum. Müşteriler genellikle bir form oluşturma aracı aradığı için bize gelmez. Bunun yerine, müşterilerinin özel siparişlerini çevrimiçi olarak seçmeleri ve bunun için ödeme yapmaları için bir yol bulmaları gerekebilir. Ya da, birisi online bilet satmak için bir yol gerekebilir.

Birçok ürün farklı insanlara farklı amaçlar sunmakta ve bu pazarlamacıların, bu amaçların ne olduğu hakkında bilgi edinmek ve belirli bir değeri kendisinden yararlanacak kişiye iletmek için ürün pazarlamacılarının görevidir.

# 12. Dennis Yu - BlitzMetrics
Başarılı ürün pazarlama stratejileri, kullanıcıları NEDEN, NASIL ve WHAT akışı ile sıralamayı gerektirir. Bu olmadan, rastgele, alakasız, kesintili, hedefsiz ve savurgan ürün pazarlamanız var.

Fiyat, özellik, özel tarihler, referanslar ve diğer geleneksel pazarlamaya dayalı olarak, halihazırda satmak için ne yapıyorsunuz?

NASIL bildiğinizi, özellikle de çözmek için ürününüz olmasaydı ne yaptığınızı öğretir. Ürününüz hakkında konuşmadan bir şey elde etmek için nasıl 1,2,3 basit tarifleri ile öğretin. Daha geniş endüstri sorunları hakkında konuşun. Röportaj uzmanları.

Niçin hepimizi bir araya getiriyoruz - dikkat çekmek, yetki kurmak ve anlamlı bir ilk dokunuşa sahip olmak. Burada, kurucunun, kullanıcıların ve hedef kitlenize otoriterli olan herkesten hikayeler anlatırsınız. Bir dakikalık videolar ile HİSSET etmelerini istersiniz, böylece paylaşılan değerler üzerinde hizalanabiliriz.

Ardından, SEBEP'inizin görüntüleyenlerini NASIL içeriğinize yeniden pazarlayın.
Ve NASIL belgesinden NE NE içerik.

Bu, 3 × 3 ızgara olarak adlandırılır, çünkü NEDEN, NASIL ve NE'nin her aşamasında 3 içerik bulunur.

Zamanında ve yorulmadan çalışmak için sürekli tükenecek bir ürün pazarlama dönüşüm hunisine sahip olmak için 3 × 3 stratejisini kullanın.

# 13. David Arnoux - Büyüme Kabilesi
Başarılı bir ürün pazarlama stratejisine 3 kısa ve keskin anahtarı paylaşırım.

İlki basit görünüyor, ancak çoğu zaman göz ardı ediliyor. Bu noktada diğer herhangi bir metrikten daha önemli olan Tek Anahtar Metriği tanımlayın ve odaklayın. Biz buna “Alistair Croll'un yaptığı” bir “Metrik Mesele” olarak değiniriz.

Bu tek anahtar metriği belirledikten sonra (ürün oluşturma, saklama, gelir artışı, müşteri kazanımı veya sayfa görünümleri olsun), ürün pazarlama ekibi bu metriğin nasıl yükseltileceği konusunda varsayımlar ve denemeler geliştirmelidir. Bu, bir metriğin, sonuçlarınızın% 80'ini oluşturacağı Pareto Prensibini izler.

İkincisi, hızlı deneylere duyulan ihtiyaçtır. Yüce Jeff Bezos'un sözleriyle: “Amazon'daki başarımız, yılda, ayda, haftada kaç deneme yaptığımızın bir işlevi…”

İyi bir ürün pazarlama ekibinin her sprintte 5 ila 20 kalite denemesi yapması gerektiğine inanıyorum. Bu deneylerin bileşik büyümesi genel olarak çok büyük artışlara neden olacaktır.

Üçüncüsü, kullanıcı deneyimini büyüme arayışında feda etmemenin önemi. Bazı ekipler, metrikleri artırma veya dönüşümleri optimize etme konusunda çok başarılı olurlar, ancak bu kısa terimler mikro kazanımların uzun vadeli kullanıcı deneyimini zedelediğini fark edemezler.

Bunu düzeltmek için, her zaman niteliksel geri bildirimi toplamak ve kullanıcı deneyimini her zaman dikkate almak hayati önem taşır.

# 14. Aidan Hornsby - Akış
Bu klişe olabilir, ancak doğrudur: Her şey müşterilerinizle başlar. Özellikle, ürününüzün hangi problem (ler) i gerçekten çözdüğüne dair derin bir anlayış geliştirmek. Parlak yeni dingus'unuzun problemlerini çözme konusunda yardımcı olduklarından çok daha fazlasına önem veriyorlar.

Ürün pazarlamanızdaki bu sorunu anladığınızda ve çözmenize nasıl yardımcı olabileceğinizi açıkça belirttiğinizde, bağlantı kurmaya çalıştığınız kişilerle gerçekte yankı uyandıran harika mesajlar oluşturmak basittir.

15.. Eugene Levin - SEMrush
Geçmişte, müşterinizi tanımak ve kullanıcılarınıza hitap eden bir ürün oluşturmak için bu bilgiyi kullanmak çok önemliydi. Bugünlerde bu yeterli değil.

Rekabet zorlaşıyor, ve gürültüyü kırmak için mesajınız derinden kişiselleştirilmeli ve mükemmel bir zamanda teslim edilmelidir.

Sadece bir ürün pazarlama stratejisi oluşturduğumuzda, öncelikle doğru planlama süreci, kanallar arası ve bölgesel çapta kampanya yürütme ve YG takibi gibi teknik ve süreçle ilgili hususlara odaklandık.

Ancak, bu temel kavramları ele aldıktan sonra, ürün pazarlama stratejinizdeki bir numaralı önceliğiniz, “müşterilerinizle ilişkilerin nasıl kurulacağı ve bunların ürününüz ve markanıza nasıl önem verileceği” ni tanımlamaktır.

Ve keşfettiğimiz, sonuç olarak, bu soruların cevabının teknoloji veya süreç optimizasyonu ile daha az ilgisi olduğu ve pazarlama ekiplerinizi daha yaratıcı ve empatik olmaya teşvik eden kültür hakkında çok daha fazla şey olduğu.

# 16. David M. Hobson - founder
Tecrübemde, başarılı bir ürün pazarlama stratejisinin üç önemli bileşeni var.

Birincisi ARAŞTIRMA VE ANLAYIŞI. Kitlenizi ve müşteri avatarınızı anlamak için zaman ayırın. Kim oldukları, acı noktalarının neler olduğu vb.

Tahmin etmek her zaman bir karmaşadır. Ön alımlarla mümkün olan yerlerde anket yapın ve doğrulayın. İnsanlar hat üzerinde paraları olduğunda çok farklı tepki verirler.

Anketler ve anketler, teorileri test etmenize ve izleyicilerinize bir fikir edinmenize yardımcı olur; doğru yolda (veya değil) bulunuyorsanız satış öncesi ve onaylama size kanıt verecektir.

Çok fazla girişimci heyecanlanıyor

# 17. Valentin Radu - Omniconvert
Alıcı kişinizin kim olduğunu öğrenin
1. Bazen birçok açıyı ve geniş bir hedef grubu kapsayacak şekilde çekici görünebilir, ancak tüm hedeflere ve tüm pazarlara başlamak için yeterli farkındalığa sahip değilseniz, ürününüz için kesinlikle toksiktir.

2. Acıyı güçlendirin!
İlk işin, özelliklerin ya da çözümün hakkında övünmek değil. İşiniz, alıcı kişiliğinizin çözdüğünüz acı ile yaşamasının ne kadar zor olduğunu vurgulamaktır - ancak bundan sonra onun problemine ilişkin çözüm hakkında konuşmak için.

3. Duygular> Veri
Ürününüzün fark noktalarını vurgulayabilmeniz için duygular oluşturmak için çok fazla veri kullanın - b2b alanında çalsanız bile, insanlar ürünü değil, ürünü satın alıyorlar.

4. Bunun, kitlenizin haber bülteni / e-posta gelen kutusunda kesinlikle bir fark yaratacağını bilmediğiniz sürece iletişim kurma - bu kısa süre zarfında, dikkatinizi çekecek olağanüstü bir kampanyaya sahip olmanız gerekir.

5. Hesaba dayalı pazarlama yapmıyorsanız satış ekibiyle senkronizasyon yaptığınızdan emin olun. Pazarlama, ürün ve satış, başarılı bir pazar stratejisine sahip olmak için birlikte çalışmalıdır.

6. Veri odaklı olun
Kampanya öncesi ve süresince etkinlikler, katılım, kanallar, web sitesi denemeleri yapabileceğiniz kadar veri toplayın.

# 18. Nichole Elizabeth DeMeré - nicholeelizabethdemere.com
Ürün pazarlama stratejileri, en başından beri yanlış gitme riski altındadır. Size, ürün / pazar uyumunu sağlayacak doğru müşteriyi doğru bir şekilde hedeflemek ve onlarla konuşmak için doğru değer önerisini tasarlamak (dil piyasasıyla uyumlu) .

Vakıf budur ve eğer ideal müşterilerinizi doğru bir şekilde hedeflemezseniz ve ürününüzün doldurduğu gerçek bir gereksinimini belirlerseniz, dünyadaki hiçbir ürün pazarlama stratejisi sizi kurtaramaz. Dolayısıyla, "ürün pazarlama stratejisine" bakmadan önce, temelin sağlam olduğundan ve ideal müşterileriyle konuşmadan toplanan müşteri sesinden gelen kalitatif verilere dayanarak emin olacağım.

Bu görüşmeler size değer önerilerinizi doğru bir şekilde sunabilmeniz, reklam ve web kopyalama dilinizi doğru bir şekilde kullanabilmeniz ve onlara ulaşmak için en iyi kanalları belirleyebilmeniz için size hammadde verir.

Buradan, onları kapıda alacaksınız, ancak gerçekten başarılı bir ürün pazarlama stratejisi satın almada duramıyor. En yüksek, en yüksek YG stratejileri, hızlı kazanımlar elde etmek için gemide (veya daha önce) gelen bir müşteri başarı bileşeni gerektiren ve müşteriyi ideal sonuçlara ulaşmak için yola çıkaran, en yüksek YG stratejileridir. Viral, ağızdan ağza büyüyen büyümeyi, ortaya çıkabilecek herhangi bir dış teşvikten daha fazla harekete geçiren şey budur.

# 19. Sue Dunlevie - Başarılı Blog
Bloglama yaparken ve tekliflerinizi pazarlamak istediğinizde, 3 adımdan geçebilirsiniz.

1) Yazdığınız her blog yazısı için bir hedefe sahip olduğunuzdan emin olun.

* Bir lansman için listenizi mi yapıyorsunuz?
* İzleyicilerinize güven mi ediyorsunuz?
* Teklifimin konusundaki içerik hakkında blog yazıyor muyum?

2) Belirli bir hedef kitleye sahip olduğunuzdan emin olun.

Facebook gruplarında, diğer sosyal medyalarda ve rakiplerin blog yorumlarında okuyucular üzerinde “casusluk yapmak” ve araştırma yaparak, gerçekten ne istediklerini ve sizden ne istediklerini kolayca öğrenebilirsiniz. Ekstra bonus - Bu "casusluk" araştırmasını yaptıktan sonra blog gönderilerinde ve satış kopyasında tam olarak ne söyleyeceğinizi de bileceksiniz.

3) Hedef kitleniz için bir problem çözdüğünüzden emin olun.

Araştırmanızı yaptıysanız ve okuyucularınızın sorunlarının neler olduğunu keşfettiyseniz, hem ürün teklifinizi oluşturup hem de pazarlamak çok daha kolay olur. Teklifinizi, teklifinizi kitlenize karşı konulmaz hale getirmenin en iyi yollarından biri olan tekliflerden aldığınız sonuçları da açıklayabilirsiniz.

Biraz araştırma yaparak, blog içeriğinizi düşünerek ve kitleniz için belirli sorunları çözerek, ürün tekliflerinizi başarılı bir şekilde satabileceksiniz.

# 20. James Scherer - Wishpond
Pazarlamacıların çoğu, ideal bir müşteri kişiliği yaratmak için ne kadar önemli olduğunu zaten biliyorlar, ancak çok azı, ilk alıştırmadan daha uzak ve “müşterilerimizin istediği şey bu.”

Son zamanlarda, büyüme ekibimiz, ürün / UX ekibimiz ve tasarımcılarımız, web sitesi değişiklikleri / optimizasyonlarını normal şekilde hazırlamak için bir araya geldi. Daha sonra, COO'muzu ideal müşterimizin rolünü oynamaya davet ediyoruz. Bir şey göze çarptığında veya herhangi bir anlam ifade etmiyorsa, bunların karışıklığı tasarım, kopyalama ve ürün geliştirmemizi bildirir.

Müşteriniz olarak rol oynama, işletmelerin ürün pazarlamasının yankı odasından çıkmasına izin verir.

# 21. Blaine Bertsch - Dryrun
Bilin. Sizin. Müşteri. Müşterinizin kim olduğunu ya da kimlerin olmasını istediğinizi değil, kim olduklarını düşünün. Güvenilirliğinizi ve otoritenizi güçlendirebileceğiniz güçlü bir uyum oluşturmanıza yardımcı olur. Burada ilk önce, o kişinin kim olduğunu ayırt etmek ve tanımlamak için yapabileceğiniz her şeyi yapın, o zaman onların kişiliğini tam olarak hayal etmek için çok çalışın. Bu, görev açısından kritik olmayan bir görev gibi görünse de, bu projeye harcanan zaman, birbirinden büyük zaman ve kaynak tasarrufu sağlayacak.

# 23. Jonathan Long - Blerrp
En etkili ürün pazarlama stratejisi iyi düşünülmüş bir ürün hunisidir. İlgiyi çekmek için görsel olarak çekici görseller veya videonun yanı sıra tüketiciyi durduran ve ilginizi iki saniyelik teklifinize sunan güçlü bir başlık elde ettiğinizden emin olmanız gerekir.

Ardından, ürününüzün neden üstün bir seçim olduğunu (sosyal kanıtların iyi çalıştığını) onlara nasıl etkili bir şekilde gösterileceğini, tetikleyiciyi çekme ve satın alma veya en azından e-posta adreslerini özel bir teklif talep etmek için bırakma yollarını öğrenmeniz gerekir. Daha fazla bilgi, onlar dönüştürünceye kadar gelecekte onlara pazarlamak için izin.

24.. Tracy Leigh Hazzard - Hazz Tasarım
Başarılı bir ürün lansmanını tutuşturmanın en önemli bileşeni, herhangi bir kopya yazmadan veya herhangi bir ürün pazarlama stratejisine başlamadan iyi bir şekilde başlamalıdır.

İlk önce kanıtlayın - Orijinal, oldukça arzu edilen bir ürüne sahip olduğunuzu kanıtlamanız gerekir. Son derece arzu edilen bir şekilde, özellikle hedef kitleniz veya ulaşabileceğinizi zaten bildiğiniz kitle demek istiyorum. A / B bunu test edin! Bu sizin fikriniz veya arkadaşlarınızın ve ailenizin fikri olmamalıdır. Bu bariz görünüyor, ama bu zor kısmı olduğu için, çoğu zaman uygun, uygun çözüm için atlanıyor. Orijinal veya ayırt edici özelliklerin hedef kitleye bariz VE değeri olması gerekir. Kimse onları istemiyorsa, çanlar ve düdükler eklenir. Daha fazlası fazla değildir ve daha fazla vermez. En başarılı ürünler kendilerini satıyor!

# 25. Erik Emanuelli - Pasif Bir Gelir Yok
Bunlar başarılı bir ürün pazarlama stratejisi için temel bileşenlerdir:

1) Kitlenizi ve potansiyel müşterilerinizi anlayın. Onlar hakkında ne kadar çok şey bilirseniz, değerli bulacakları bir ürünü daha iyi yaratabilirsiniz.

2) Ürününüzün müşterilerinize sunabileceği katma değeri keşfedin.

3) Hedef kitlenize gerçekten nasıl yardımcı olabileceğinizi gösterin. Hangi problemleri çözebilirsin? Karşılayabileceğiniz ihtiyaçlar neler?

26.. Jeff Epstein - Büyükelçi
Başarılı bir ürün pazarlama stratejisinin temel bileşenleri, kullanıcı veya müşteri ile harika bir ilişki kurmaya odaklanmıştır. İşte harika bir ilişki kurmanın 4 kritik unsuru…

1) Katılım - iki yönlü bir diyalog olmalıdır. Kötü ürün pazarlama stratejisi, kullanıcının sadece “konuştuğu” dır, ideal olarak, iki yönlü bir tartışmaya sahip olmanız için güvene katılmanız ve güven oluşturmanız gerekir.

2) Şeffaflık - güven şeffaflık yoluyla oluşturulur. Kullanıcıya karar verme süreci hakkında bilgi verin. Hem güven oluşturmak hem de insan olduğunuzu göstermek için hataları, öğrenmeleri ve diğer bilgileri paylaşın ..

3) Geri bildirim - geri bildirimi teşvik edin. Kullanıcının duyulduğundan emin olun. Çoğu işletme için, kullanıcı / müşteri (şirket olarak) olmanızın sebebidir. Bunu unutma. Geri bildirim isteyin ve geliştirmek için ürün üzerinde yinelemeye devam edin.

4) Empati - kullanıcının ayakkabılarına adım atın. Ürününüzü veya hizmetinizi nasıl kullandıklarını düşünün? İşlerinde harika görünmelerini sağlıyor mu? Motivasyonlarını anlayın ve gelecekte daha iyi iletişim kurabilir ve onlarla bağlantı kurabilirsiniz.

Müşteriyle konuşmayı bırakıp onlarla bir ilişki kurmaya başladığınızda, ürün pazarlama stratejilerinizin hem kullanıcılarınız hem de işletmeniz için değer sağladığını göreceksiniz!

# 27. Matt Janaway - MattJanaway.co.uk
Dijital bir perspektiften, başarılı bir ürün pazarlama stratejisi, müşteri niyeti ile eşleşir - çok sık yapılan bir şey. Geleneksel çevrimdışı dünyada, işletmeler bir ürünün gerekli olduğu boşlukları doldururlar, oysa online olarak, akıllı bir ürün pazarlamacı, "arama amacı" dediğimiz sektördeki bir şeyle eşleşir.

Bu ters bir pazarlama stratejisidir ve temelde çok basit bir taktiktir. Eşleşen "arama amacı", işletmelerin internet kullanıcılarının zaten ihtiyaç duydukları veya istedikleri bir şeyi aradıkları çevrimiçi pazardaki boşlukları doldurmasına olanak tanır.

Bu amaçla eşleşen yeni ürünler oluşturarak, işletmeler mallarını tanıtmak için gereken bütçeyi önemli ölçüde azaltabilir. Bunun nedeni tersine pazarlama sizin için yapmanıza yardımcı olabilir. Yeni bir ürünü piyasaya sürmeden önce, uzaklara gidin ve fikriniz için çevrimiçi pazarı araştırın. Pazarda çok az emek harcayabileceğiniz yeni boşlukları bulmanız için şaşırabilirsiniz!

28.. Karola Karlson - Agrega Blog
Sınırlı parayı ücretli bir satın alma içine atabilirsin, ama gittiği sürece, üstel büyüme elde etmeyeceksin.

Bu nedenle, ürün geliştirme sürecinizin ilk günlerinden itibaren, yerleşik viralite için çeşitli taktikleri dikkate almalısınız. Ürününüzün viral olması, lansmandan sonraki ilk haftada 1 milyon kullanıcı alması gerektiği anlamına gelmez. Bunun anlamı, ürününüze getirdiğiniz her kullanıcının, ortalama olarak en az 0.1 daha fazla kullanıcıyı ağızdan sözlü olarak davet etmesidir. Bu küçük ölçekli virallık bile ürününüzün binlerce kullanıcıya ulaşmasına yardımcı olacaktır.

Bu ürün pazarlama stratejisi, aşağıdaki öneriyle de iyi bir uyum göstermektedir: Ürününüzü, kullanıcıların paylaşmak istediği kadar iyi hale getirin.

# 29. Mike McManus - Pazarlama Laboratuvarları
Günümüzün doymuş pazarlarında yeni bir ürün piyasaya sürüldüğünde, dijital efektlerin en iyi şekilde nasıl kullanılabileceğini anlamak, başarılı bir ürün lansmanının en önemli bileşenidir.

Daha önce hiç olmadığı kadar, geleneksel pazarlamacılar ve dijital ekip, yeni bir lansmanda hem önemli rollerini nasıl oynayabileceklerini tartışmak için bir araya geliyor.

İşletmenin dijital olarak odaklandığı bazı durumlarda, daha akıllı izlenebilir teknikler lehine geleneksel pazarlama taktikleri atılıyor. İşletmeler, tüm kanalları kesişen bir vızıltı oluşturmak için, kaynaştırma ve çevrimiçi pazarlama taktikleriyle birlikte büyük avantajlar görmeye başlıyor.

Örneğin, çevrim içi ve çevrimiçi pazarlama tekniklerinin birleşimi, moda endüstrisinde, "soft lansman" yeni sezon giyim hatları üzerinden online aylar öncesinde kullanılmalıdır.

Bu, mevsim geldiğinde ürün sayfalarının Google aramalarında sıralamasını sağlar - basit ama az kullanılan bir taktiktir. Diğer bir harika örnek ise “ön siparişler” dir. Mürettebatınızın malları ön sipariş vermeden önce sipariş etmelerini sağlamak, ileriye dönük planlama ve uygulama gerektirir, ancak Amazon ve Apple'ın beğenileri tarafından kullanılan harika bir taktiktir.

Bir dahaki sefere siz ve ekibiniz yeni bir ürün piyasaya sürdüğünde, kendinize dijital avantajınızı nasıl kullanabileceğinizi sorun. Bir zafer ve flop ürünü lansmanı arasındaki fark olacak bu küçük sorular.

30.. Lisa Von Rhee Allocca - Kırmızı Cirit İletişim
Mükemmel ürün pazarlamasının anahtarı, ürününüzün hedeflediğiniz müşteriye getirdiği değeri açıkça anlamaktır. Bunu anladıktan sonra, bir ürünün konumlandırılması, tanıtılması, satılması ve desteklenmesi de dahil olmak üzere, pazardaki tüm süreç boyunca temel ilke haline gelmeli ve merkez aşamasına geçilmelidir.

31.. Cody McLain - Destekler
Başarılı bir ürün pazarlama stratejisinin temel bileşenleri şunlardır:

1. Müşterinizin kim olduğunu ve neye önem verdiklerini öğrenin

İster Millennials ister Gen-Z'nin önemsedikleri ve zamanlarını (ve paralarını) harcamayı tercih edip etmedikleri, başarılı olmanız için ürününüzle kesişmelidir.

2. Değer önerisi

Pazarın sunduğunuz ürünlere nasıl tepki verdiğine bağlı olarak çalışan ve yavaşça değiştiren bir prototip oluşturun. Bu aşamadaki esneklik, ürünün geleceğini belirleyecek; Örneğin, ürününüzün tek bir işlev için olduğunu ve müşterilerin gerçekten başka bir şey için kullanıldığını öğrenmiş olabilirsiniz. Güçlü bir pazar uyumu için ürününüzün en güçlü kullanımını bulun.

3. Piyasa ihtiyaçlarına dair bir anlayış sergilemek

Müşteriler, ürününüzün en iyisi olup olmadığına dikkat etmez, ürününüzün onlar için neler yapabileceğini önemser ve bunun hızlı ve en uygun şekilde yapılıp yapılmayacağını belirler. Bunu başka şeylerin yanı sıra pazarın gerçekten neye ihtiyaç duyduğunu anladığınızı da göstermelisiniz. Ürününüzü, ihtiyaç duyan kullanıcılara satmak istemezsiniz. Bu nedenle, bunu kullanabilecek kişilerle derinden rezonansa girecek bir hikaye yaratmaya zaman ayırın, çünkü bu insanlar en büyük savunucularınız (ve bağlı kuruluşlarınız) olacaklardır. ).

4. Sosyal Medya ile A / B Testi

Bu, pazarın ihtiyaçlarını anlamak için el ele gider. A / B Testi, müşterilerinizin ürününüzün geleceğini dikte etmesine izin vermek için maliyetli bir istektir. Demografiyle ilgili somut kanıtınız yoksa, A / B Testi, bazı YG'lerle daha fazla bilgi almak için pahalı (ancak oldukça etkili) bir yoldur.

5. Sayılar karar versin

A / B Testinden sonra, sonuçlar gerçekte piyasaya sürülen ve satılan ürün çeşidini belirleyecektir. Her şeyden önce, bütçeniz, pazarlama stratejinizin her aşamasının ne kadar iyi gittiğini belirleyecektir. Tipik olarak, sahip olduğunuz daha fazla para ve değer teklifiniz ne kadar cazip ise, bir müşteri tarafından görülme şansınız o kadar artar.

# 32. Peter Sena - Dijital Cerrahlar
Yeni bir ürünün piyasaya sürülmesinin anahtarı bir dizi somut ve maddi olmayan varlığa iner.

Zamanlama ve marka / ürün deneyimi, bu tüketici kontrollü hızla değişen iş dünyasındaki her şeydir.

Başarılı bir ürün lansmanı için müşterinin ihtiyaçlarının ve karşılanmamış / ihtiyaç duyulmayan ihtiyaçlarının neler olduğunu anlamak önemlidir. Yeni ürün ve girişimlerin piyasaya sürülmesi için girişimler ve Fortune 500 kuruluşlarıyla işbirliği yapan bir deneyim tasarım şirketi olarak, genellikle ürün konseptinin geliştirilmesi ve onaylanmasının tüm aşamalarında gerçekten emin olduğumuz “Final 4” olarak adlandırdığımız konuya odaklanıyorum. ve başlatma aşamaları.

İzleyiciyi anlıyor muyuz?
Pazarı anlıyor muyuz?
Zorlayıcı ve farklılaşmış bir değer önerimiz var mı?
İş Modeli ve müşteri deneyimi test edildi ve uygulanabilir mi?

Kitlenizi ve piyasayı anlamak, kitlenizi tanımak için açılmaya ve yaslanmaya başlar. Beş eylem röportajı ve nitel tasarım odaklı araştırmalar, başlamak için harika bir yer. İş modeli tuvali, yolculuk haritası ve değer önerisi tuvalleri gibi araçlar, başarılı bir lansman için çok faydalıdır.

33.. Andrea Loubier - Mailbird
Kitlenizi tanımak, mesajınızı hedeflemek ve markanızda tutarlılığı korumak ve güçlü bir sese sahip olmasını sağlamak ve etkili olmak, başarılı bir ürün pazarlama stratejisinin temel bileşenlerinden biridir.

# 34. Gil Allouche - metadata.io
Ürün pazarlaması, mevcut ve potansiyel müşterilerinizin yaşadığı acıları anlamakla ilgilidir. Böylece, bir ihtiyacı karşılayan bir ürün veya hizmet oluşturabilir ve satabilirsiniz. Peki bu anlayışı nasıl ediniyorsunuz?

Öncelikle, müşterilerinize ve potansiyel müşterilerinize sorun! Ardından, verilerinizi analizler için kullanın. Bugün pazarlamacılara sunulan öngörülü analiz araçları ve teknolojisiyle, verilerinizdeki satın alma kalıplarını ve eğilimleri tespit etmek kolay bir süreçtir.

Ürününüz pazarda olduğunda, test edin, test edin ve mesajlarınızı tekrar test edin. Geleneksel A / B testi öldü - bu sadece çok yavaş ve emek yoğun.

Savvy pazarlamacılar kampanyalarını düzenlemek ve tekliflerini ve kanal deneylerini katlanarak artırmak için yapay zeka ve makine öğrenimi kullanan yeni nesil talep gen platformlarına yöneliyorlar. Bu, doğru zamanda doğru kişilere doğru mesajları aldıklarını garanti eder.

# 35. Steli Efti - Yakın Çekim
Başarılı bir ürün pazarlama stratejisi, ideal olarak, ürünün kendisinin bir uzantısı olmalıdır.

Önce kendinize sorun: Ürünümün müşterilerimiz için başardığı nedir? Ürünümüz müşterilerimize nasıl daha başarılı oluyor?

Cevabı aldıktan sonra kendinize sorun: Aynı sonucu veya en azından yakından ilişkili bir sonucu oluşturan bir pazarlama nasıl oluşturabiliriz?

Bunu kendi şirketimizde nasıl yaptığımızı söyleyeyim: CRM'imiz satış ekiplerinin daha fazla anlaşma sağlamasına yardımcı oluyor. Daha sonra kendimize sorduk: Satış ekiplerinin daha fazla fırsatı kapatmasına yardımcı olan pazarlama nasıl oluşturabiliriz?

Bizim için cevap, içerik pazarlamasıydı: Satış görevlileri için eyleme dönüştürülebilir tavsiyeler paylaşıyoruz. İster bir temsilciniz, ister bir yönetici veya bir satış temsilcisi olun, içerik kitaplığımızda daha fazla fırsatı kapatmak ve işinizde daha iyi olmak için kullanabileceğiniz pratik stratejiler ve taktikler bulacaksınız.

Ürünümüzü kullanmasanız bile, Close.io bir satış elemanı olarak başarılı olmanıza yardımcı olabilir, çünkü ücretsiz olarak paylaştığımız içerik, kendi zorluklarınız ve hedefleriniz için çok değerli ve alakalı. Bu, nihai olarak markamız ve ürünümüz için çok fazla farkındalık ve iyi niyet oluşturur.

36.. John Koetsier - johnkoetsier.com
Jeff Bezos kısa bir süre önce, reklamların kendilerini satmak için yeterince iyi olmayan ürünlere yönelik olduğunu belirtti. Bazen pazarlama konusunda da aynı şekilde hissediyorum.

Doğru, pazarlama çok çaba gerektirir. Çok sayıda insanı, çok fazla zaman ve genellikle nakit parayı alır. Ve çok fazla, emmeye yarayan ürünler için olur.

Dedi ki, bu gürültülü bir dünya.

Harika ürünler bile promosyona ihtiyaç duyar.

Aklımda, başarılı bir ürün pazarlamasının en önemli adımlarından biri, lansmandan önce ve hatta satmak için bir ürününüz olmadan çok önce gerçekleşiyor.

İletiyi organik, doğal ve doğal olarak paylaşılabilir yollarla yaymanıza yardımcı olabilecek etkili kişilerle ilişkiler kurmaktan bahsediyorum.

Doğru insanları seçmek ve bu ilişkileri uzun vadede geliştirmek, insanlar için iyilik yapmak, böylece zaman zaman çekilmek için bir banka hesabı oluşturdunuz. Bu, yeni bir ürün veya hizmetin çok az finansal yatırımla çalışan bir başlangıç ​​yapmasını sağlayan, genellikle gözden kaçan ilk pazarlama yöntemidir.

# 37. Shira Abel - Hunter & Bard
Ürün pazarlama stratejimizin en büyük anahtarlarından biri müşteriyi anlamak olmalıdır. Çoğu zaman sadece gözümüze bakarız - ama herşeye müşteri gözüyle bakmamız gerekir. Bizimle ilgili değil. Müşteriyle konuşmak, dinlemek ve dillerini kullanmak çok önemlidir.

# 38. Ty Magnin - Appcues
Bir ürün pazarlama stratejisinin başarısı büyük ölçüde iki şeye dayanır. Müşteri için empati ve içsel olarak etkileme yeteneği.

Müşteri empati, bir ürün pazarlamacısının yalnızca müşterileri kendi egolarıyla birlikte dinlemesini değil, aynı zamanda harekete geçmelerini ve bunlara yönelik sorunları çözmelerini de gerektirir. En iyi ürün pazarlama stratejisi, içerik üretimi, ürün geri bildirimi ve müşterilere yolculukları boyunca yardımcı olan pazara giriş değişiklikleri için yer sağlar.

İçsel olarak etkileme yeteneği büyük bir güven gerektirir. Ürün Pazarlama, ekipleri çapraz fonksiyonel olarak hizalamak için şirket içinde lider bir ses olarak görülmelidir. İnsanların vizyonlarını satın almak için büyük resmi görmek için Ürün Pazarlama'ya güvenmeleri ve Ürün Pazarlama'nın yalnızca sorunları bulamadıklarını, ancak bunları çözmelerine yardımcı olduğunu görmeleri gerekiyor.

# 39. Lindsey Anderson - Trafik ve Yol göstergeleri
CLICK Tekniğimde başarılı bir ürün pazarlama stratejisinin temel bileşenlerini özetledim. Aşağıdaki adımları göz atın:

C - Merak. Potansiyel müşterilerinizde merak uyandıran içerik oluşturmak, başarılı bir pazarlama için ilk adımdır. Buna videolar, blog yayınları ve resimler yoluyla gösterilen resimler, hikayeler ve kişilik dahildir.

L - Kara. Müşteri merak ettikten ve web sitenize gittikten sonra, web sitenizin mobil dostu olması, piksellerin ve analitiğin yüklü olması ve profesyonel görünmesi önemlidir.

Ben - Dayanılmaz Teklif. Web sitenize giden kişilerin% 99,9'u satın almaya hazır olmayacaktır. Çatlaklardan geçmelerine izin vermeyin ve dayanılmaz bir teklif geliştirin ve ilişkiyi kurabilmeniz için e-posta adreslerini şaşırtmayın.

C - geliştirin. E-posta pazarlaması, botlar ve doğrudan yeniden hedefleme reklamlarıyla güvenilirliği geliştirmeye devam edin.

K - Devam Et. Bir online pazarlama kampanyasının en zor ama en önemli kısmı tutarlılıktır. Sürekli olarak e-postayla gönderin, yeniden hedefleyin ve potansiyel müşterilerinizin sizden ve markanızdan haber almaya devam etmesini sağlayın.

# 40. Patrick Campbell - ProfitWell
Bana göre, ürün pazarlama stratejisi, hedef müşterinizi daha önce sahip olduğunuzdan daha iyi anlamaya odaklanıyor; Grandpa HubSpot ve Grandma Marketo’nun alıcı kişileri hakkında konuşmuyorum.

Her bir kişinin en değerli ve en az değerli özelliklerini bildiğiniz, bu alıcıların sık sık gittiği ve sonuçta alıcılarınızın ödemeye istekli olduğu nicelikli kişilerden bahsediyorum. Bu verilerle ürün pazarlamasının diğer tüm yönleri kolaydır, çünkü bilinçli kararlar alırsınız ve tahminden ve kontrolünden kaçınırsınız.

# 41. Kristin Luck - Şans Kolektifi
Araştırma ve özellikle pazarlama araştırması, başarılı bir ürün pazarlama stratejisinin temel bileşenidir. Tüketici duyarlılığı ve görüş araştırması, temel hedef kitlenize ürün ve hizmetler pazarlamanızı sağlayarak, çeşitli senaryoları takip ederek çok zaman harcayarak tüketicilerin beğenisine girmenizi sağlar.

Başarılı bir ürün pazarlama lansmanını desteklemeye yönelik araştırmalar, farkındalık ve Kullanım (A & U), Segmentasyon, Paketleme ve / veya Fiyatlandırma Testinin yanı sıra lansman başarısını ve büyümesini (ve rakiplerini izlemek için Nielsen tüketici paneli veya IRI verileri gibi sendikalı veri kaynaklarının kullanımını içerebilir) içerebilir. büyüme!).
Bir iç araştırma departmanına veya birincil araştırma anketlerini yürütme uzmanlığına sahip olmayan bir firmada mı?

Zamanı ve nakiti sıkışık ürün lansmanları için, serbest pazar boyutlandırma raporları için çevrimiçi görün ve SurveyMonkey ve Zappistore gibi ücretsiz veya düşük maliyetli araştırma platformlarına göz atın. Geleneksel pazar araştırmasının maliyetinin bir kısmı için Zappistore, bir turnike pazarı sunuyor.
Size doğru fikirleri yeşil ışık yardımcı olabilir konsept veya iddia testleri ve reklam testi gibi araştırma çözümleri. Harcamak için biraz para? Pazarlama harcamalarını optimize etmenize ve en büyük yatırım getirisini sağlayabilen önemli müşteri segmentlerine odaklanmanıza olanak tanıyan, tüketici davranışlarına odaklanabilen Los Angeles merkezli Alter Acenteleri veya içgörü ve strateji danışmanlığı şirketi Kelton gibi alışveriş rehberi analiz firmalarını kullanmayı düşünün.

# 42. Lukasz Zelezny - Zelezny.uk
Birçok kişi, ürünlerini tanıtmak için uygulayabilecekleri tek ürünle uyumlu bir ürün pazarlama stratejisi olduğunu düşünüyor. Ancak, bu doğru değil.

Her ürün farklıdır ve bu her ürün pazarlama stratejisinin de farklı olması gerektiği anlamına gelir. Neticede, belirli bir kullanıcı grubunu hedefliyor olacak ve umarım başarmak istediğiniz belirli hedeflere sahip olmalısınız. Burada söylemeye çalıştığım şey, kopyalayabileceğiniz tek bir standart olmadığıdır.

Ne yapmak istediğiniz, promosyonunuzun her bölümünü analiz etmektir. Gerçekleştirmek istediğiniz hedefleri düşünün. Onlar bir gelir, marka bilinirliği, trafik ya da farklı bir şey mi? Ardından, kampanyanızın ne kadar iyi performans gösterdiğini görmek için izleyebileceğiniz bazı KPI'lar (temel performans göstergeleri) ile gelin.

Elinizdeki bu bilgilerle, ürününüzün web sitesinin ne kadar trafik aldığını, kaç satış aldığınızı, sosyal medyada kaç kişi hakkında konuştuğunu görebilirsiniz. Kampanyanız beklediğiniz gibi performans göstermiyorsa, değişiklikler yapabilirsiniz. Bunları tekrar analiz ettiğinizden emin olun ve değişikliklerin faydalı olup olmadığını kontrol edin.

Başarılı pazarlama, hedeflerinizi karşılayana kadar, neyi başarmak istediğinizi ve farklı stratejileri denemek istediğinizi bilmekle ilgilidir.

1- Bazı dijital pazarlamacılar, dijital pazarlama söz konusu olduğunda "gerçek zamanda kişisel deneyimler" diyorlar. Katılıyor musun? Eğer öyleyse, nasıl görünürdü?

Bu bir süredir etrafta olan bir şey ve gelecekte daha önemli olacağını düşünüyorum. Dışarıda durmak için hayati öneme sahip aynı şeyi sunan çok fazla şirket var. Bir müşterinin deneyimini gerçek zamanlı olarak kişiselleştirmek, onlara daha alakalı bir deneyim sunmanıza yardımcı olabilir. Bu onların özel, takdir edilmiş ve kendilerinin bir tüketici olarak kim olduklarını anlamanıza yardımcı olur ve size yalnızca satışı yapabilir.

Kişiselleştirebileceğiniz iki ana konu vardır: içerik ve mesaj. Her ikisine de odaklanmak en iyi sonuçlara yol açacaktır.

2 - Size göre, KOBİ'lerin dijital pazarlamasıyla ilgili bir numaralı hata nedir?

Gördüğüm en büyük hata, KOBİ'lerin çok büyük bir kitle segmenti veya ürünlerine uymayan bir kitleyi hedeflemeyi denemesidir. Pazarınızı ve müşterinizin kim olduğunu net bir şekilde anlamanız çok önemlidir; çünkü bu, web sitenizin tasarımından, sosyal medyadaki insanlarla nasıl konuştuğunuza kadar yaptığınız her şeyi etkileyecektir. Müşterinizin kim olduğunu bildiğinizde, pazarlamanızı yansıtacak şekilde değiştirebilir ve dikkatlerini çekebilirsiniz. Bunları çekmek için tasarlanmış özel teklifler oluşturabilir ve temyiz eden bir marka kişisi oluşturabilirsiniz. Bunu hesaba katmayan KOBİ'ler genellikle geride kalmışlardır.

3- PrizeOlogy tarafından yapılan yeni bir araştırmaya göre, Birleşik Krallık'taki müşterilerin% 71'i etkileyici pazarlama ile ilgili düzenlemeleri görmezden gelmektedir (örneğin bir şey hakkında konuşmak için ödeme yapıldığında açıklama yapmak zorundadırlar). YouTube ve Instagram gibi platformların kullanıcılarını bu tür düzenlemeler konusunda eğitmek için tedbir alması gerektiğini düşünüyor musunuz?

YouTube ve Instagram’da çok sayıda hesap takip ediyorum ve bence bugünlerde çok sayıda insan etkileyici pazarlamanın farkında. Aslında, takipçi ve aboneler tarafından çağrılan #ad etiketini içermeyen pek çok etkileyici pazarlama yayınını gördüm. Tabii ki, bazı reklamlar diğerlerinden daha barizdir. Bu platformları kullanan insanları eğitmek için iyi bir fikir olup olmadığından emin değilim, çünkü platformların kendileri ve kurallara uyan kişiler için sorunlara neden olabilir. Bunun yerine, hükümetler, yürürlükte olan düzenlemelere karşı daha iyi bir yol bulmaları gerektiğini düşünüyorum.

4 - livestream.com tarafından yapılan bir çalışma sayesinde, kullanıcıların% 80'inin bir blog yayınını okumaktan ziyade bir video izlemeyi tercih ettiğini biliyoruz. Bu, blogların yakın gelecekte eskimiş olacağı anlamına mı geliyor? Yoksa hala onlar için bir yer var mı?

Blogların asla ölmeyeceğini sanmıyorum. Bir çok kullanıcı bir blog yayını okumak yerine bir video izlemeyi tercih etse de, bunun mümkün olmadığı durumlarda - örneğin, işte çalışırken veya - işe giderken birçok fırsat vardır. Bu durumlarda okuma, daha iyi bir medya biçimidir. İçeriği okumayı tercih edenlerin% 20'sini video izlemekten daha iyidir. Ayrıca, bir videonun arama motorlarında sıralanması için, onu çevreleyen içeriğe sahip olması gerekir. Blogculara tavsiyem bir içerik karışımı yapmaktır - bu şekilde herkesi bir segmenti yabancılaştırmadan mutlu edeceksiniz.

5- En üst düzeydeki şirketlere ait son kesintiler nedeniyle, güvenlik ve gizlilik, tüketicinin zihninin en üstünde yer almaktadır. Dijital pazarlamacılar olarak, bu korkuları nasıl ele alıyoruz?

Müşterilerimizin güvenliğini ve gizliliğini korumak için yapabileceğimiz birçok şey var. Öncelikle bir şifre yöneticisi kullanmanızı tavsiye ederim. Birçok pazarlamacı, birden çok site için aynı şifreleri kullanır ve bu da kullanıcılarınızın güvenliğini ve gizliliğini riske sokar. İkincisi, web sitemizi ve mağazalarımızı, özellikle müşteri ödemelerini alanları şifrelemeliyiz. Şifreleme cihazları, özellikle iş cihazlarınızla çok seyahat ediyorsanız, önemli bir adımdır. Son olarak, hatayı kaybetme riskini azaltmak için yazılımımızı da güncel tutmalıyız. Tüketicilere aldığınız adımları açıklayın ve bunları aynı şekilde yapmaya teşvik edin.

6 - Son trendler ile güncel olmayan pazarlamacılar geride bırakılma riski. Ancak hız akımı teknolojisi geliştikçe nasıl zirvede kalıyoruz?

Neyse ki kulağa çok da sert değil. Her şeyden önce, sektördeki en iyi blogları takip etmek önemlidir. QuickSprout, Search Engine Land ve Razor Social gibi web sitelerini düşünün. Haber bültenlerine kaydolabilir ve giderinizde günlük bir özet okuyabilirsiniz.

İkincisi, meslektaşlarınızla konuşun. Ne duyduklarını öğrenin ve kendi haberlerinizi tartışın. Ayrıca Twitter'da ve LinkedIn'de insanlarla iletişim kurabilirsiniz. Başka bir iyi fikir Google Trendler ve Google Alerts gibi araçlardan yararlanmaktır. Kullanıcıların neleri yayınladığını ve aradıklarını öğrenmek için Trendleri kullanın ve alakalı pazarlama anahtar kelimeleri için Uyarılar oluşturun.

Son olarak, büyük markalara dikkat edin. İnsanları trendlerle güncel kalmaları için gereken kaynaklara sahipler.

# 43. Guy Sheetrit - En İyi SEO Üzerinden
Açık ve gerçekçi hedefleri tanımlayın, plan ne kadar ayrıntılı olursa, genel sonuçlarınız o kadar iyi olur.
Üretken ve başarılı bir ürün pazarlama stratejisi oluştururken aşağıdaki konuları her zaman yanıtlayabilmeniz gerekir:
İzleyici Farkındalığı (İç ve Dış).
Hedeflenmiş Pazar Bilgisi.
Ürünlerin Değeri.
Müşteri / Satıcı Perspektifi.
İletişim ve Öncelikler.
Son Müşterilere ve Gelecekteki Müşterilere Katma Değer.

Yukarıdaki konularla ilgili yanıtlarınız olduğunda, kampanyanızdan ne beklemeniz gerektiğine dair net bir resminiz olmalıdır.

# 44. Kristopher B. Jones - LSEO.com
Bu üç ürün pazarlama stratejisi, ürününüzün öne çıkmasına yardımcı olacak ve insanları ürününüzü satın almak için parayla paylaşacak.

Öncelikle, çekici bir hikayeye ihtiyacın var. İnsanlar yaptığınız şeyi satın almaz; neden yaptığını satın alıyorlar. Bu yüzden zorlayıcı bir NEDEN ihtiyacınız var. Hangi sorunu çözdüğünüzü ve problemin çözülmesini nasıl sağladığını sor.

İkincisi, geri bildirim için çılgınca açık olun. 25'i aşkın şirkette bir teknoloji yatırımcısı olarak, büyük şirketleri inşa etmek için tekrar tekrar zaman ve zaman öğrendiğimin açık bir şeyi var - büyük şirketler, müşterilerin ASAP ellerinde ürün elde ederek ve geribildirimi açık bir şekilde dinleyerek inşa ediliyor. Müşteri ne sever? Nelerden nefret ediyorlar? Ürünü daha iyi ne yapardı? Ürün geri bildirimlerini dinlemede dindar olursunuz ve zaman içinde inanılmaz derecede başarılı ürünler üreteceksiniz.

Son olarak, nihai müşteri avatarını oluşturun ve müşterilerinizi satış dönüşüm huniniz üzerinden yürümek için Facebook Kitle Pazarlama ve Yeniden Hedefleme'den yararlanın. Elbette, ürün türünüze bağlı olarak, Google AdWords'ü (ve Google Yeniden Hedefleme), e-postayı, mobil pazarlamayı ve diğer pazarlama stratejilerini ve stratejilerini göz önünde bulundurmak isteyebilirsiniz.

# 45. Ricardo Casas - Fahrenheit Pazarlama
Markalaşma: Tüketiciler, belirli bir ürün için alışveriş yaparken seçeneklerle bombalanır. Ortamlar arasında tutarlı bir katı ürün pazarlama stratejisi başlamak için iyi bir yerdir. Raftaki komşudan daha iyi ve daha parlak görünüyorsunuz.

Güvenilirlik: Bir içerik kütüphanesi oluşturun ve sosyal medya kanalları aracılığıyla aynı şeyi paylaşın. İnsanların materyali mutlaka okuması gerekmez, ancak orada olduğunu görmeleri gerekir. Eğer markanızın web boyunca sıvanmış olması durumunda, ürününüze baktığınızda ve yarışmacı rafta tüketiciye karar verildiğinde hatırlanacaksınız.

Değer: Herkes bir anlaşmayı çok seviyor. Ürününüzün daha iyi göründüğünden emin olun, daha güvenilir ve rakiplerle karşılaştırılabilir. Tüketici için kolaylaştırın.

# 46. Sylvia Ng - sylvia.ng
En ilgi çekici ürün pazarlama stratejisi, kullanıcılarınızı tanımak, ürününüzü tanımak ve ikisini birleştirmektir.

Müşteri deneyiminin her aşamasında, 1. ürün avantajlarını vurguladığınızdan emin olun, 2. o sırada kullanıcıyla alakalı bir şeyler mesajlaşıyor ve 3. kullanıcıyı bir harekete geçirici mesaja yönlendirin.

Ürünün kullanıcı için hangi sorunu çözdüğünü ve niçin dikkat etmesi gerektiğini derinden anlayın. Ve unutmayın: ortalama müşteri yok, her zaman segment!

# 47. Süleyman Thimothy - Clickx
Başarılı bir ürün pazarlama stratejisi birkaç temel bileşeni içerir. Ürün yaşam döngüsünü haritalayarak bozabilirsiniz. Giriş aşamasından başlayarak, bunu büyüme aşaması, olgun aşama ve düşüş aşaması takip eder. Her aşamada, başarıya bağlı bir ürünü pazarlamak için birçok benzersiz strateji bulunur.

Lansman öncesi ve tanıtım aşamasında, ürününüzün hedeflerini tanımlayın ve ürününüzü başarılı bir lansman için nasıl hazırlayacağınızı düşünün. Ürününüzün lansmanını planlarken, ürünün mesajlaşmasını düşünmek ve benzersiz bir değer teklifi oluşturmak önemlidir. Hedefleyeceğiniz kitleleri ve pazarları anlamak için verileri ve araştırmayı kullanın. Ayrıca, ürününüzün halihazırda piyasada bulunanlarla karşılaştırmasını görmek için bir rakip analizi yapmak da önemlidir. Kullanılabilir olduğundan ve potansiyel müşterilerinizin zorluklarını çözmek için çalıştığından emin olmak için ürününüzün tüm öğelerini test edin.

Büyüme ve olgun aşamalarda, kitlenizin zaten bulunduğu pazar kanalları aracılığıyla ürünün mesajlaşmasını sürekli olarak iletmeniz gerekir. Sosyal medya, e-posta pazarlaması, web seminerleri gibi pazarlama stratejileriyle ve ürünlerinizi kullanıcılarınızla paylaşan içerikle birden fazla temas noktası oluşturun. Ürünün UI ve UX'lerini tutarlı bir şekilde güncelleyin, böylece görsel olarak çekici ve kullanımı kolay. Geriye dönüp rakiplerinizi ve pazar analizlerinizi hassas bir şekilde ayarlamayı ve mevcut ürün pazarına uygun olmasını sağlamayı unutmayın.

Düşüş aşamasında, ürününüzün talebi azalmaya başlayacaktır. Ürününüzü pazarlamaya, pazarlama harcamalarınızı en başarılı ürün pazarlama stratejilerinize ayırmaya ve yeni ürün özellikleri eklemeye devam edin. Ürününüzün etrafındaki ilk vurgu bittiği için, arkanıza yaslanıp rahatlayacağınız anlamına gelmez, bu, satış yapan bir ürünü pazarlamak için daha da fazla çalışmanın zamanıdır!

Genel olarak, iyi düşünülmüş bir ürün pazarlama stratejisi, ürününüzün değerini ortaya çıkarmalı ve müşteri acı noktalarını karşılamalıdır. Ürün yaşları ve pazarlar değiştikçe, stratejinizi her zaman test etmeyi ve optimize etmeyi unutmayın. Ürün pazarlama stratejinizi oluşturarak ve bu aşamaları referans olarak kullanarak, ürününüzün başlaması için güçlü bir temel oluşturuyorsunuz.

# 48. Raffaele Gaito - RaffaeleGaito.com
Başarılı bir ürün pazarlama stratejisinin üç ana bileşeni olduğuna inanıyorum:

1. Pazarınızı bilin. Başlangıç ​​/ ürünlerin çoğu, pazarlarını bilmedikleri ve rakipler, pazar büyüklüğü, müşterilerin ihtiyaçları gibi şeyler hakkında hiçbir fikre sahip olmadıkları için başarısız olurlar.

2. Satış yapmaya değil, güven oluşturmaya odaklanın. Lütfen her Facebook gönderisinde, haber bülteninde, YouTube Video'da ve blog yayınında satmaya çalışmayın. Yapılacak ilk şey, hedef kitlenizle ilişkiler oluşturmak ve güven oluşturmaktır.

3. Sadece veriye güven. İş dünyasında (ve pazarlamada) içgüdü diye bir şey yoktur. Steve Jobs veya Elon Musk olmadıkça, “bağırsana güven” diyebiliriz. Sıradan girişimciler için (benim ve sen gibi), yapılacak en iyi şey: veriye güvenmek!

# 49. Daniel Mcgaw - Effin İnanılmaz
Pazarlama otomasyonu, ürün pazarlama stratejimizin en büyük anahtarlarından biridir. Sadece e-posta göndermemize yardımcı olmak için AutoPilot gibi araçları kullanıyoruz, ancak kullanıcılarımıza neler olup bittiğini anlamaları için metinler, kartpostallar ve pop-up'lar gönderebiliyoruz.

Ürün pazarlamacılığına, ürünlerinizin kişiliğini, araçtan nasıl değer alacağınızı öğretmek için bakıyoruz.

Evet, tüm ürünlerimizi insanlara pazarlayabiliriz, ancak ürünlerimizin belirli bir kişiyi hangi değerde sunduğuna odaklandığınızda, bunları satın almaya ve satmaya bile gerek yok, sadece satın alıyorlar.

Pazarlamacılar, duyguları, ihtiyaçları ve çözmeleri gereken daha önemli sorunları olan insanlarla konuştuğumuzu unutabilirler. Bu problemler sahip olduğunuz her bir kişi için benzersizdir.

Siteniz için hangi kişinin yeni kaydolduklarını bilmek ister misiniz? Hangi kişiyi ifade ettiklerini belirlemek için 5 düğmeli bir e-posta gönderin. Tıpkı Realthread için yaptığımız gibi, rolleri için birden fazla cta içeren e-postaları inceleyin.

Kaç kişinin gerçekten bu düğmeleri tıkladığını ve bize kim olduklarını anlattığına şaşıracaksınız. Daha sonra bu bilgileri pazarlama otomasyon aracımıza (autopilot) kaydediyoruz ve daha sonra bu kullanıcıları neden onlar için değerli bulduklarını bildirmek için daha fazla hedefli mesajlar gönderiyoruz. Autopilot ile yaptığımız bu harika web seminerinde bunu nasıl yaptığımızı görün.

Önce kullanıcılarımızı anladığımızdan emin olarak, değerlerimizi daha iyi segmentlere ayırabilir ve bir müşteriyi, ürünlerimizin onlar için doğru olduğunu bilmek için eğitebiliriz.

# 50. Jesse van Doren - Brize
Bir müşterinin işini% 800 oranında büyütmeye yardımcı olarak, başarılı bir ürün pazarlama stratejisi oluşturmak için aşağıdaki şeylerin gerekli olduğunu öğrendim.

1. Deney, deney, deney! A / B testi ile kitlenizi açıkça tanımlayıp tanımlayabilirsiniz, buradan Facebook gibi ideal müşterilerinizi hedeflemek için ucuz, ölçeklenebilir bir pazar kullanmaya başlayabilirsiniz.

2. Kişiselleştirme gücünü kullanın - Kampanyalarınızı sürekli olarak kişiselleştirerek ve optimize ederek, müşteri etkileşiminin ürün pazarlama stratejinizde önemli ölçüde yükselmesini bekleyebilirsiniz.

3. Sizin için çalışan ürün pazarlama stratejisini bulduktan sonra, bu işlemi mümkün olduğunca otomatik hale getirdiğinizden emin olun. Otomasyonu uygulayarak, sisteminiz çalıştırmak için çok daha ucuz hale gelecek ve çok daha kaliteli liderler gelecektir.

# 51. Norm Bond - NORMOND PAZARLAR
En etkili ürün pazarlama stratejisi, hedef kitlenizi tanımaktır. İçerik pazarlamasından yararlanın. Bir satış hunisi oluşturun. Lansman öncesi, lansman ve lansman sonrası taktikleri için zaman ayırın. Varsayımlarınızı test edin. Sonuçlara göre optimize edin. 








Hiç yorum yok