Hemen Oku

Omnibus Araştırması Nedir?

Omnibus Araştırması

Omnibus kelimesi tarihte ilk defa 1827 yılında George Shillibeer tarafından icat edilen, adına da "Omnibus" adı verilen ve yaklaşık iki düzine insanı aynı anda taşıyan tekerlekli at arabası olarak karşımıza çıkmaktadır.

Omnibus araştırma ile bulunduğunuz sektörün dinamikleri içinde hedef  kitlenizin aklında ve bilinçaltında yer alan gücünüzü, rekabete göre farklılaşan özelliklerinizi ve hangi unsurlarda büyüme fırsat alanlarınız olduğunu  ölçmek, izlemek ve yönetmek adına kurulmuş olan  Omnibus çalışması ile tüketicinin zihninde bilinirliğinizi, etkinliğinizi ve verimliliğinizi öğrenip ölçme şansına sahip olursunuz. Omnibus araştırmasında size firma ve markanızla ilgili çok değerli veriler ve sonuçlar sunulur.


Omnibus Araştırması kapsamında neler var?

Markanız Tüketici Gözünde Ne Durumda?

Tüketici markanızı biliyor mu ve nasıl konumluyor?

Pazarda sadık müşteriler yaratabilmiş misiniz?

Kullanım Ölçümleri

Markanızın zihinlerde ve gönüllerde kurduğu bağ ile gerçek tüketici davranışları arasında boşluklar var mı?

Marka Değer ve Marka Bağlılık Analizleri

 Fırsat ve Risk Alanları Ölçümleri

Müşteri Memnuniyeti Ölçümü

Tüketici Nasıl Karar Veriyor?

Rekabetin Çekiciliği Markamın kullanılmasını tetikleyen motive eden güçlü yönleri nelerdir? Rekabete göre gelişim alanlarım nelerdir?

Marka Gücünü Etkileyen İmaj Unsurları

Rekabete Göre Durum Analizi

Markanızın zihinlerdeki değerini güçlendiren ve zayıflatan yönlerinin saptanarak yönetilmesi

Omnibus Araştırma ile

• Ürün, marka ve reklam bilinirliği
• Ürün ve marka penetrasyonu
• Reklam içerik hatırlama ve beğeni
• Pazar büyüklüğü ve pazar payı
• Marka geçişleri ve marka bağımlılığı
• İmaj ve konumlandırma
• Tutum ve davranışlar
• Reklam pre/post testleri
• Satın alma alışkanlıkları
• Özel ilgi alanları
• Yaşam biçimlerini öğrenirsiniz.

Yöntem
Kantitatif araştırma
Bilgisayar Destekli Yüzyüze Anket – C.A.P.I.



Hiç yorum yok