Google ve Facebook Tüketici Veri Güveni
Cambridge Analytica skandalına rağmen, yeni bir çalışma tüketicilerin Facebook ve Google'a ait kişisel olarak tanımlanabilir bilgilerini (PII) daha küçük reklam teknoloji şirketlerinden daha fazla emanet ettiklerini ortaya koydu.
1.200'den fazla yetişkin üzerinde çeşitli isteğe bağlı istek türlerini içeren çoğaltma web sitelerini kullanan bir çalışmaya dayanarak, Smartpipe ve PSB Research'ten elde edilen bulgular, tüketicilerin büyük isimler tarafından kullanılan verilere katılma olasılığının daha yüksek olduğunu ortaya koydu.
Her senaryoda, “ikili” zirveye çıktı ve dijital devlerin hakimiyetine ve yeni Avrupa veri yönetmeliklerinin daha küçük reklam teknoloji firmasının geleceğine işaret ettiği tehdidine dikkat çekerek, en az% 28 ve en fazla% 54 bir onay oranı elde etti. .
Şu anda bu şirketler için gerçek şu ki. “Tam Şeffaflık” rıza talebi ile karşı karşıya kalınarak - listedeki her bir satıcıya rıza verilebileceği - 10 kişiden sadece biri kişiselleştirilmiş reklamlar için verilerin kullanımına izin verdi, yani reklam teknoloji satıcılarının% 90'ı, Tüketici verilerine erişim engellendi
Tüketicilerin “herkesi seç” seçeneği ile karşı karşıya kaldıkları “Katmanlı” bir yaklaşım olsa da, bazı yayıncılar arasında olumlu sonuçlar gördü, yanıtlar 60'a kadar izin vermeyi kabul etmiş olabileceği bilgisi olmaksızın, tüketicilerin rahatlığına dayalı görünüyordu. Üçüncü taraflar kendi verilerine erişebilirler. Açıklamadan sonra, bu yayıncılara güven% 45'ten% 29'a düştü.
Tüketici endişelerinin yattığı bir bileşiğe göre, yenilikçi gizlilik artırıcı teknolojiyi ve “üçüncü tarafların hiçbiri” önermelerini vurgulayan telefon operatörleri ve bankalar gibi şirketlerden gelen veri koruma mesajları, bu tarihten sonra% 83 oranında onay aldı. Smartpipe'ın CMO'su Chad Wollen'e, yeni girenlerin dijital reklamcılık ekosistemine veri sağlamaları için "önemli bir fırsat" geldiğini bildiriyor.
Wollen; “GSYİH her zaman reklam teknolojisini sarstı” diye konuştu; “Tüketici davranışını karışıma ekledikten sonra, daha kötü durum senaryoları birleştirilir.
“Dijital reklamcılığın içinde yer alan verilerin kullanılmasına yönelik üç stratejik sorun,“ katmanlı yaklaşım ”ın“ katmanlaştırıcı yaklaşım ”ın rıza toplamasına, büyük ve tanınmış markaların getirdiği ikilinin getirdiği avantajlar ve nihayet Yeni girenlerin, yeni teknolojiyi ve müşterileri için anlamlı seçimler sunan şeffaf kullanıcı deneyimlerinden yararlanarak, veri akışını reklam sektörüne taşıyacak gücü. ”
Araştırmada reklam teknolojileri için bir umut ışığı bulunabilseydi, üç Baby Boomers'tan bir tanesinde çerezleri tercih edeceklerini söylerken, yaklaşık iki kat fazla (% 60) Millennials ve Gen Z tüketicisinin onay vereceğini söyledi.
Şu anda Avrupa'da reklam tekniklerine yönelik çalkantılı bir zaman oldu. Dün, Google'ın Ağustos ayına kadar GDPR uyumu için bir reklam teknoloji konsorsiyumuna katılmayı ertelediğini ve reklamcılık hizmetlerini kullanan reklamverenlerin para cezasına ve reklam teknolojilerinin “değerden” yararlanan reklamverenlere bırakılmasını geciktirdi. düzenleyiciler.
Hiç yorum yok