Hemen Oku

Adobe'den Yeni Pazarlama Teknolojisi


Adobe, içerik iyileştirme ve seyahat sektöründe pazarlamacılar için reklamları hiper-kişiselleştirme yeteneği de dahil olmak üzere, bulut pazarlama yığınında bir güncelleme paketi duyurdu.

Yazılım şirketi Cannes Lions'da bu hafta başlarında Attribution IQ'yu piyasaya sürdü. Analytics Bulutu, pazarlamacılara pazarlama kampanyalarının etkisini ölçmek için 10 farklı model sunacak bir güncelleme yaptı.

Bir blog yayında, Adobe Analytics’in kıdemli ürün yöneticisi Trevor Paulsen, pazarlamacıların bugünün müşterilerinin nasıl etkilendiğini daha iyi anlamalarına yardımcı olmak için ürünün "markaların ilk dokunuşa ve son dokunuşla ilişkilendirme güveninden kopmasına izin vereceğini" söyledi.

“[Attribution IQ], belirli kampanyalar, ürünler veya şirket içi tanıtımlara daha derinlemesine dalmanıza olanak tanıyan, sosyal ve mobil gibi kanalların etkisine adil bir kredi veren ve bu durumun farklı bireyler arasında nasıl farklılaştığını gösteren tek pazar çözümü. Ürünler veya yaratıcı kampanyalar, ”dedi Paulsen.

“Bir filmin ilk ve son sahnesini görmek yerine, markalar artık tam filme erişebilir” diye ekledi.

Güncelleme, pek çok perakendecinin yaya trafiğinde bir düşüş ve dijital rakiplerin isyanını görmesi ve yaratıcı çevrimiçi kampanyalar için bütçeleri yükseltmek ve güvence altına almak için gerekçe sunmasıyla ortaya çıkıyor.

Adobe, ürünün kullanıcılarına ödenen ve organik sosyal kullanıcıların belirli segmentlerin müşterilerini - örneğin Gen Gen Z bin yıllıkları gibi - alışveriş sepetlerini yeniden ziyaret etmek ve tamamlamak için, örneğin, bu davranışın daha önce "görünmez" olduğu durumlarda görebileceğini söylüyor.

Paulsen, “Görüntülü reklamlarla sosyal reklamları karşılaştırmak yerine, kullanıcılar artık bireysel kampanyaların ve hatta belirli anahtar kelimelerin zengin bir ilişkilendirme modeli kullanılarak nasıl gerçekleştirildiğini görebilir” dedi.

Program, görselleştirilmiş bir müşteri yolculuğu ve tüketicinin bir markala etkileşime girdiği tüm noktaları sağlayan Adobe Analytics'in Analiz Çalışma Alanı aracında mevcut olacak.

Gezginleri takip etmek

Adobe’nin Deneyim Bulutu, dünyanın en büyük 10 otel zincirinden on dokuzu ve en büyük 10 havayolu şirketinden yedisinden yararlanıyor. Artık, yolcuları temas noktalarından takip etmek ve güçlü kişiselleştirilmiş reklamcılık için toplanan verileri kullanmak için bazı yeni güçlü özellikler bulunuyor.

Bir tüketicinin bir havayolu şirketinin uygulamasıyla nasıl etkileşime girdiği, etkili bir şekilde izlenmesi zor olabilir, aynı zamanda Adobe Analytics'te bir ürün yöneticisi olan Nate Smith'i de açıklıyor.

“[...] bir gezgin dizüstü bilgisayarında uçuştan önceki günü check-in yapabilir, güvenlik hattında bir kez biniş kartına giriş yapmak için uygulamayı açabilir ve gemideki hava durumunu varış noktasında kontrol edebilir. uçuş içi wifi. ”

Ancak, Adobe Analytics ve Audience Manager arasındaki genişletilmiş entegrasyon, bir havayolu şirketinin bunu bir müşteri yolculuğu olarak anlamasına ve pazarlamacıların her adımda tüketicilerin ihtiyaçlarını daha iyi analiz etmesine ve müşteri deneyimlerini “hızlı ve ölçek” e çekmesine yardımcı olabilir.

Bu, markaların satın alma geçmişi, bağlılık programı durumu ve çevrimiçi işlemler gibi verilere dayanarak reklamları kişiselleştirme kapasitesini artıracaktır.

“Bir otel zinciri, geçtiğimiz ay bir oda satın almış olan müşterileri tanımlayabilir ve sonuçta daha fazla reklam verimliliği sağlayarak söz konusu gruba yönelik reklamları kısıtlayabilir,” diye ekliyor Smith.

Bu arada son bir güncelleme, Adobe Advertising Cloud'a geliyor. Amazon Alexa, Bose SoundTouch ve Sonos gibi akıllı hoparlörlerin yükselişine geçmek isteyen reklamverenler, artık 75 milyondan fazla dinleyici ve 120.000'den fazla radyo istasyonunun bulunduğu Tune-In'de 90 saniyelik sesli reklamları hedefleyebiliyor.

Bunlar cihaz tipi, istasyon tipi veya çok kültürlü segmente göre hedeflenebilir.

Hiç yorum yok