Hemen Oku

Şirket Konumlandırma Analizi

Şirket konumlandırma analizi özellikle yönetim danışmanları, iş stratejistleri ya da şirketlerin pazarlama yöneticileri tarafından kullanılan bir analizdir. Cevaplaması ve soruları basit olan 8 maddeden oluşur.

Şirketinizi yeniden konumlandırmak, ürün/hizmetlerinizi konumlandırmak ve müşteri memnuniyeti yaratmak istiyorsanız şirket konumlandırma analizini kullanabilirsiniz.

                             ŞİRKET KONUMLANDIRMA ANALİZİ
1 Kim Siz kimsiniz?
2 Ne Yaptığınız iş ne?Tüm detaylarıyla belirtin.
3 Kime Kime hizmet sunuyorsunuz?
4 Hangi İhtiyaca Hizmet sunduğunuz insanların hangi özel ihtiyaçlarını  karşılıyorsunuz?  
5 Kime Karşı Rekabet Kiminle ya da kimlerle rekabet ediyorsunuz?
6 Kime Karşı Sorumlusunuz
7 Farkınız Nerede Sizi rakiplerinizden farklı kılan şey/şeyler ne?
8 Öyleyse Müşterinin sizi tercih ederek elde edeceği benzersiz bir fayda var mı? Varsa ne?

Hiç yorum yok