Hemen Oku

İş Hayatını Kolaylaştıran Uygulamalar

İş hayatını kolaylaştıran uygulamalar


Gündelik hayatın koşuşturması içinde hem bireysel hem de ofis işlerini bir arada yürütmek zor olabiliyor . Günlerimizi daha verimli hale getirebilmek için çoğumuzun yaptığı planlara uymak zor olabiliyor. İş hayatında işlerimizi kolaylaştıran uygulamaları sizler için derledik.

Gün içerisindeki iş yoğunluğumuz da öyle ki 24 saatlik süre bazen yetmiyor. Gündelik işlerimiz, iş hayatı ve şehrin yoğunluğu derken günler geçip gidiyor. Teknoloji her konuda olduğu gibi burada da imdadımıza yetişiyor. Telefonlarımıza indirdiğimiz uygulamalar, gün içinde halletmek için saatlerimizi harcadığımız işleri çok kısa sürelerde halletmemizi sağlayabiliyor. İşte günlük hayatın koşuşturması içinde size yardımcı olacak uygulamalar…

1- Toogl :
Zaman yönetimi konusunda başarısızsanız Toogl uygulaması size bu konuda yardımcı olabilir. Yapacağınız işe başlarken tek yapmanız gereken Toogl üzerinden zaman sayacını başlatmanız. Bu uygulama yaptığınız işlerin ne kadar zamanınızı aldığını gösteriyor. Böylece zamanla işlerinizi daha pratik hale getirip, verimliliği artırmak için belki de zamanınızı çok alan o işi yapış tarzınızı değiştirebiliyorsunuz. İşlerinizi gruplar haline getirip, hangi işe ne kadar vakit harcadığınızı gördüğünüzden Toogl sayesinde zaman yönetimi konusunda kendinizi geliştirebiliyorsunuz.


2- LastPass:

Sabahları işe gittiğinizde birden fazla hesaba giriş yapmak zorunda kalıyorsanız LastPass uygulaması sizi bu işten kurtarabilir. Bu uygulama giriş yapmak istediğiniz tüm hesaplarınızın şifresini bünyesinde kaydediyor, böylece her sabah işe gittiğinizde hangi hesabınıza nereden giriş yapacağınızı düşünmenize gerek kalmadan LastPass uygulamasına girdiğinizde tüm hesaplarınız aktif hale gelmiş oluyor.


3-Any. do :

Bir görev yönetim uygulaması olan Any.do işlerinizi planlamak için size asistanlık yapabilir . ‘To Do List’ ya da ‘yapılacak işler’ listesi hazırlayabildiğiniz bu uygulama yapmanız gerekenleri, saat saat size bildirim olarak hatırlatıyor. Böylece yapacağınız işler aksamamış oluyor ve zaman yönetimini daha iyi yapabiliyorsunuz.

4- WeTransfer :

2GB’a kadar olan yüksek boyutlu dosyalarınızı kolay şekilde gönderebilmenizi sağlayan WeTransfer uygulaması yüklediğiniz dosyaları link olarak karşı tarafa iletiyor. Böylelikle hem siz bir dosyayı göndermek için saatlerce uğraşmıyorsunuz hem de dosyayı ilettiğiniz kişi link üzerinden kolaylıkla dosyayı indirebiliyor.

5- Wix.com :

Her şeyi tek bir yerden yönetmek istiyorsanız ve kişisel bir blogunuz yoksa Wix.com üzerinden kolayca web sitenizi oluşturabilirsiniz. Kendi web sitenizi kurduğunuzda sosyal ağlarınızı tek bir yerde toplayabilir, otobiyografinize yer verebilir, takvim, fotoğraf ve videolarınızı müşterilerinizle paylaşabilir, online topluluğunuzu oluşturabilirsiniz. Kısaca işinizin gerektirdiği şekilde web sitenizi bu uygulama üzerinden ücretsiz şekilde oluşturabilirsiniz.

6- LinkedIn :

Sosyal iş ağı LinkedIn iş hayatı profesyonelleriyle iletişim kurabilmek için oldukça güzel bir uygulama. LinkedIn ‘de iyi oluşturulmuş bir profil ‘özgeçmiş’ yerine geçecek ve sizi CV hazırlama derdinden de kurtaracaktır. Burada kendi sektörünüzden kişilerin profillerini görüntüleyebilir, iş ilanı verebilir, işinizle ilgili sunumlar, makaleler, başarılarınıza yer verebilirsiniz.

7- Trello :

Trello uygulaması proje yönetimi, ekip çalışmaları konusunda oldukça işe yarayan bir uygulama. Bu uygulama üzerinden projeler oluşturup, ekibinizdeki kişilere atayabilirsiniz. Atadığınız görevi kimin yaptığı, projenin hangi aşamada olduğu konusunda bilgi edinebilir, raporlar hazırlayabilirsiniz. Ayrıca ‘yapılacak işler’ listesi oluşturup unutmamanız için bu uygulamadan yardım olabilirsiniz.

8- Unplugthetv

UNPLUGTHETV gündelik olarak size YouTube üzerinden ilginç bilgilerin olduğu videolar gönderen bir web site. Gün içerisindeki yoğunluğumuzda bazen nefes almak istediğimiz anlarda, bu videoları izleyip kafanızı dağıtabilir, aynı zamanda farklı alanlarda değişik bilgiler de edinebilirsiniz.

9- HelloSign :

HelloSign, akıllı cihazınızın dokunmatik ekranıyla, imzalamanız gereken tüm evrakları uzaktan imzalayıp gönderebilmenizi sağlayan bir uygulama.  Diyelim ki tatilde ya da iş seyahatindesiniz, bu uygulama üzerinden size gönderilen belgeleri imzalayıp, işlerinizi uzaktan da yönetebilirsiniz.


10- Zapier :

Bir veri depolama aracı olan Zapier ile 750’den fazla programı birbirine bağlayabiliyor. Veri akışını yönetmenizde oldukça işinize yaracak bu uygulama, birden fazla program kullanıyorsanız birinde yaptığınız değişikliği diğerleri üzerinde de uyguluyor böylece hepsiyle teker teker uğraşmak zorunda kalmıyorsunuz.
Yazan : Buse Avcıoğlu

Hiç yorum yok