Hemen Oku

EĞİTİM ŞART

EĞİTİM KESİNLİKLE ŞART

Eğitim alarak eksiklerinizi tamamlarsınız.Eksiklerin tamamlanması sizi bütünleştirir ve güçlendirir.

Ne tip eğitimler derseniz,
öncelikle kişisel gelişim eğitimleri, sonra da mesleki gelişim eğitimleri.Bir satışçının mutlaka “Satış Eğitimleri” alması gerekir.Ne kadar tecrübeli olursanız olun, mutlaka satış eğitimlerine ya da seminerlere katılın.Çünkü eğitimi veren kişi ya da seminerde konuşan konuşmacı sizden farklı bilgilere sahip olabilir.Yaşadığı ilginç iş deneyimlerini anlatabilir.Ayrıca zamanımızda satışın da pek çok farklı yöntemleri bulunmakta.Spin tekniği, Nlp teknikleri, telefonda satış teknikleri vb..

Ayrıca başarının sürdürülebilmesi için de sürekli eğitim gerekmektedir.Çünkü her şeyin hızla değiştiği bir dünyada yaşıyoruz.Evet her şey müthiş bir hızla değişiyor.Bu değişime ayak  uydurabilmenin tek bir yolu sizin de değişmenizdir.Lütfen kendinize izin verin..

Tecrübeli satışçıların en büyük hatalarından biri, “ben bu işi biliyorum eğitime ihtiyacım yok” demeleridir.

Onlarca şirkete eğitim verdim, yüzlerce satış uzmanına bire bir koçluk yaptım.Hemen hepsinde yaşadığım ortak bir sonuç vardı.Eğitime karşı duran, pek çok satışçı, eğitim aldıktan sonra artık eskisi gibi düşünmediğiydi.Hatta  eğitimlere karşı ön yargılı yaklaştıkları için, kendisine kızan satış uzmanları bile tanıdım.

Bir eğitmen olarak çok net belirtmek isterim ki, eğitim modülleri size en faydalı olacak konulardan seçilir ve defalarca kez yapılmış hatalar ve doğrular aktarılır.

Takıldığınız ya da nasıl sonuçlandıracağını bilmediğiniz bir çok konuyu eğitimlerle çözebilirsiniz.

Eğitimlerle kendinizi güçlendirin.Rakiplerinizin durmadığını da unutmayın.Rakiplerin bir adım daha önünde olmanız için, şirketinizde bir fark yaratmanız için ve daha çok kazanmak için daha çok satmanız gerekir.Daha çok satabilmek için mutlaka çok iyi ve güçlü olmanız gerekir.

Çok başarılı satışçıların ortak bir yönü de eksiklerini tespit edip, bu eksikleri hızla çözme yönünde çaba sarf etmeleridir.Ayrıca başarılı satışçıların, kendilerini sürekli geliştirmeye çalıştıkları da gözlemlenmektedir.

Dünyanın dev firmalarından IBM bile hala yılda bir defa tüm şirket çalışanlarına eğitimler aldırmakta ve geçen seneki eğitimleri de tekrar ettirmektedir.

Bir başka örnek de Walt Disney’dir.Bu başarılı şirkette sadece bilet satıcısı bile olmak istiyorsanız, dört gün eğitim almak zorundasınız.

Eğitimin önemi ve gerekliliği ile ilgili bir sürü örnek vermek mümkün.


Bu yüzden tekrarlıyorum : "Eğitim kesinlikle şart.Kendinizi sınırlamayın"