Hemen Oku

Pozitif Olumlama Cümlemeleri


Üzgün ve Yalnız Hissettiğinizde;
1- Sevgiyi iç dünyamda hissediyorum.
2- Tamamen sevgi kaynağına bağlıyım.
3- Yaşam bana verilmiş harika bir hediye. Değerini biliyor ve mutlu oluyorum.
4- Kendimi seviyor ve kabul ediyorum.

Korkuyor ve Güvende Hissetmiyorsanız;

5- Nefes almaya ve huzura odaklanıyorum.
6- Sezgilerimi takip ediyorum ve kalbim gerçek rehberim oluyor.
7- Her zaman doğru seçimler yapıyorum.
8- İçimdeki gücü ve enerjiyi yaşıyorum.
9- Kendime inanıyor ve güveniyorum.

Kendinizi Önemsiz Hissediyorsanız;

10- Ben eşsiz bir insanım.
11- Ben aklım ile parlıyor ve başkalarına yol gösteriyorum.
12- Ben önemli bir insanım ve dünya bunun farkında.
13- Bir okyanus içindeki bir damla değil, bir damlanın içindeki koca okyanusum (mevlana sözünden)

Öfkelendiğin veya sinirlendiğinde;

14- İçimdeki bilgeliğe ve sezgilerime güveniyorum.
15- Öfke ve sinir duygumun farkındayım ve kontrol ediyorum.
16- Huzurlu ve dinginim ve nefesime odaklanıyorum.
17- Her şey benim iyiliğim için oluyor.

Birine Kızdığında;
18- kendimi ve öfkelendiğim kişi affediyorum.
19- Öfkemi gönderiyorum ve olayları daha net görüyorum.
20- Öfkem ile ilgili tüm sorumluluğu kabul ediyorum.
21- Öfkemi anlayış ve sevgiyle yer değiştiriyorum.
22- Öfkem yüzünden yaptığım hatadan özür diliyorum.

Ne zaman umutsuz ve yolun sonuna geldiğinizi hissettiğinizde.
23- Durumun iyiye döneceğini kabul etmesem de yaşadığım durum iyiye doğru gidiyor.
24- İçimde cesaret ve umut yükseliyor.
25- Baktığım zaman iyimser ve umutlu yolları görüyorum.
26- Yaşamın bilgeliğinden daha iyi yollar ve çözümler için yardım istiyorum.
27- Tüm olasılıklar tükenmedi. Yeni olasılıkları hayatıma her gün giriyor.

Bir karar hakkında çatışma yaşıyorsanız;

28- Bilgeliğim karara varmamı sağlıyor.
29- En iyi kararı vereceğimi biliyor ve kendime güveniyorum.
30- Kararım ne olursa olsun sonunda iyilikle olacağını biliyorum.
31- Kararımı iç dünyamın bilgeliği ile buluyor ve huzurla kabul ediyorum.
32- Ailem ve arkadaşlarım beni bu karar yüzünden anlamasa bile onları seviyorum.
33- Kararımın doğru olduğunu biliyor ve tüm sorumluluğu alıyorum.
34- Tüm enerjimi ve zihnimi bana rehberlik etmesi için yönlendiriyorum.
35- Her iyilikte bir kötülük ve her kötülükte bir iyilik olacağının yasasını biliyorum.
36- Kararımın en yakın zamanda bilgelik ve sevgi kanalları ile vereceğimi biliyorum.

Arkadaşlar için;
37- Beni seven ve bana saygı duyan arkadaşları seçiyorum.
38- Bana huzur veren insanlarla çevremi oluşturuyorum.
39- Arkadaşlarıma zaman ayırıyor ve onları önemsiyorum.
40- Arkadaşlarım beni yargılamıyor ve beni destekliyorlar.
41- Ben arkadaşlarım ile çok harika bir yaşam sürüyorum.

Yabancı bir ortamda;
42- Herkesin gördüğü gibi ben akıllı ve güzel bir insanım.
43- Her istediğimde bu ortamı bırakabilirim, onun için çok rahatım.
44- Biliyorum ki gerekli cevaplar bana burada verilecek.
45- Tüm her şey yolunda ve insanlar beni beğeniyor.

İşte çalışırken;

46- Ben işimden zevk alıyor ve istediğim işi yapıyorum.
47- Kariyer planımda yükseliyor ve istediğim noktaya geliyorum.
48- Harika ve güzel bir işim var.
49- Yaptığım iş hayatımı pozitif yönde yükseltiyor.
50- Yaptığım iş ile dünyaya katkıda bulunuyor ve dünyayı pozitif yönde değiştiriyorum.