ÖN YARGILAR Her insan zihni, bilinçaltı zihin, bilinçli zihin ve bilinç dışı zihinden oluşur.Bilinçli zihin hepimizin görünen kısmıdır....
FARK YARATMAK
Eskiden pazarlar daha dar, ürünler daha az, müşteri de belki daha azdı.Sonuç olarak rekabette azdı. Günümüzde durum çok farklı.Pazarlar büy...
FARK YARATMAK
Reviewed by Hüseyin Erenler
on
Haziran 06, 2013
Rating: 5
MÜŞTERİ İTİRAZLARIYLA BAŞETME YÖNTEMLERİ
İtirazlarla başa çıkma satışçıların en sevmediği ve en rahatsız olduğu bölümdür.Güzel bir satış görüşmesinin ortasında ya da sonunda itiraz...
MÜŞTERİ İTİRAZLARIYLA BAŞETME YÖNTEMLERİ
Reviewed by Hüseyin Erenler
on
Haziran 01, 2013
Rating: 5
ÜRÜN SATMAYIN FAYDA SATIN!
Çok az satış görüşmesi vardır ki, satıcıyı yormadan, uğraştırmadan ve mücadele ettirmeden kolayca satışla sonuçlansın. Genel tablo şöy...
ÜRÜN SATMAYIN FAYDA SATIN!
Reviewed by Hüseyin Erenler
on
Mayıs 31, 2013
Rating: 5
MÜŞTERİYE HİKAYE ANLATMAK Yeni bir ürün anlatacağınız zaman, önemli bir fikri karşı tarafa kabul ettireceğiniz zaman ya da müşteriyi ...
Reviewed by Hüseyin Erenler
on
Mayıs 28, 2013
Rating: 5
TUTKUYLA ÇALIŞMAK
Tutkuyla Çalışmak Birçok aletin ve belki de en önemlisi ampulün mucidi Edison, sadece zekası ve yetenekleriyle bir çok buluş ger...
TUTKUYLA ÇALIŞMAK
Reviewed by Hüseyin Erenler
on
Mayıs 25, 2013
Rating: 5
RENKLERİN DÜNYASI
RENKLERİN DÜNYASI
RENKLERİN DÜNYASI
Reviewed by Hüseyin Erenler
on
Mayıs 24, 2013
Rating: 5
ASLINDA KÖTÜ İNSANLAR DEĞİLİZ
Yıllaaaaaar önce orta okuldayken, sanırım orta üçüncü sınıfta arkadaşlarımla ilgili birşey fark etmiştim.Bire bir konuşurken oldukları gi...
ASLINDA KÖTÜ İNSANLAR DEĞİLİZ
Reviewed by Hüseyin Erenler
on
Mayıs 23, 2013
Rating: 5
TATİL GÜNLERİ
Tatil günleri demek işe ara vermek, mola vermek demek ve insanların kendilerine zaman ayırması demektir.Bu yüzden tatil günlerini anlamıy...
TATİL GÜNLERİ
Reviewed by Hüseyin Erenler
on
Mayıs 18, 2013
Rating: 5
MÜŞTERİYE BÜYÜK RESMİ GÖSTERİN
MÜŞTERİYE BÜYÜK RESMİ GÖSTERİN Birçok araştırma göstermiştir ki, eski beynimize en hızlı ulaşanlar, görsel verilerdir.Müşterileri...
MÜŞTERİYE BÜYÜK RESMİ GÖSTERİN
Reviewed by Hüseyin Erenler
on
Mayıs 05, 2013
Rating: 5
PAZARLAMANIN 4P sİ VE 4C si
PAZARLAMADA 4P VE 4C KURALI Gelişen ve değişen dünyamızda satış ve pazarlama alanında da birçok değişiklik olmuştur.Tabii ki hiç değişmey...
PAZARLAMANIN 4P sİ VE 4C si
Reviewed by Hüseyin Erenler
on
Nisan 01, 2013
Rating: 5
İŞ PLANI
Bugününüzü planlayın, yarınınızı planlayın, bir sonraki haftayı planlayın.bir sonraki aya bırakacağınız işler varsa bunları da planlayın.Kıs...
İŞ PLANI
Reviewed by Hüseyin Erenler
on
Ocak 18, 2013
Rating: 5
SATICININ DIŞ GÖRÜNTÜSÜ
"Bir insan ortama dış görüntüsüyle girer, düşünceleriyle çıkar" Bu çok doğru bir sözdür.Müşteri gözünde oluşturduğunuz ilk intiban...
SATICININ DIŞ GÖRÜNTÜSÜ
Reviewed by Hüseyin Erenler
on
Ocak 13, 2013
Rating: 5
NEYİ FARK ETMİŞTİ?
Yabancı bir markadan alışveriş yaparken ya da yabancı marka bir cafe, restaurantın önünden geçerken gördüğüm kuyruğa, kalabalığa gıpta ile ...
NEYİ FARK ETMİŞTİ?
Reviewed by Hüseyin Erenler
on
Ocak 11, 2013
Rating: 5
BİR MÜŞTERİ ODAKLILIK HİKAYESİ
Eskiden dükkanlarda, mağazalarda ve iş yerlerinde tabelalar olurdu : "Müşteri Velinimetimizdir" yazılı.Şimdilerde bu tabela yok am...
BİR MÜŞTERİ ODAKLILIK HİKAYESİ
Reviewed by Hüseyin Erenler
on
Ocak 09, 2013
Rating: 5
YÜZ YÜZE SATIŞ
Satış temsilcileri şirketin sahadaki sesi ve yüzüdür.Satış departmanı şirketin büyümesini ve gelişmesini sağlayan birimdir. Bu kadar önem...
YÜZ YÜZE SATIŞ
Reviewed by Hüseyin Erenler
on
Ocak 06, 2013
Rating: 5
MÜŞTERİYLE ZENGİN SOHBETLER
Mesleği satış olan her satıcı, bütün insan tipleriyle karşılaşır.Yani her müşterisi farklı, hiçbir müşterisi aynı değildir.Müşteri gözünde f...
MÜŞTERİYLE ZENGİN SOHBETLER
Reviewed by Hüseyin Erenler
on
Ocak 04, 2013
Rating: 5
SATIŞ GÖRÜŞMESİNDE SABIRLI OLMAK
Bir satış görüşmesi bazı aşamalardan oluşur.Randevu alınır, görüşmeye ön hazırlık yapılır, müşteriyi konuşturmak ve biraz daha tanıyabilmek ...
SATIŞ GÖRÜŞMESİNDE SABIRLI OLMAK
Reviewed by Hüseyin Erenler
on
Ocak 01, 2013
Rating: 5
Kaydol:
Kayıtlar
(
Atom
)